آخرین اخبار سانی نیوز

۱۳۸۸ آبان ۱۳, چهارشنبه

آژانس ايران خبر: درشيراز 20نفردستگير شدند , تعدادي زخمي شدند وبيش از100گلوله به سمت مردم شليك شد.

در ساعت 11 صبح روز چهارشنبه در حالی که مراسم حکومتی روز 13 ابان در شاهچراغ تحت تدابیر شدید امنیتی به پایان رسیده بود درمیدان نمازی و الم شیراز حضور بسیار پررنگ نیروهای امنیتی پلیس و لباس شخصی ها دیده می شد که با تجمع مردم در میدان الم و دانشجویان در میدان پردیس ادامه یافت که ناگهان جمعیت مورد هجوم بسیار گسترده بیش از 50 موتورسوار نقاب دار قرار گرفت. بدلیل کوتاهی مسیر و فاصله بین این دو میدان مردم از هر دو طرف در محاصره قرار گرفتند که در اثرآن اقدام به فرار کردند.
حضور لباس شخصی ها که اقدام به تهیه فیلم و عکس از مردم می کردند بسیار مشهود بود .در همین حال تعدادی از دانشجویانی که پلاکاردهای دست سازی به همراه داشتند سریعا دستگیر شدند که همین امر و مقاومت مردم, درگیری را تشدید کرد.
شعار های دانشجویان موجب شلیک هوایی و ضرب و شتم آنان گردید که در این میان بیش از 20 نفر دستگیر شدند که همه توسط نیروهای ضد شورش و پلیس بود و لباس شخصی ها فقط فیلم می گرفتند و تهدید به اسپری و گاز اشک اور می کردند. در اثر حمله ضد شورش به یک دانشجو که مشخص نشد به چه دلیل و با چه وسیله ای بود پیراهن وی پاره و غرق در خون شد که وی توانست از دست ماموران بگریزد .اما یک زخمی دیگر را که با سر و صورت خونین افتاده بود مردم قصد نجات داشتند که با موتور پلیس نقاب دار ضد شورش از محل دور شد. هم اكنون اینترنت جیمیل یاهو و هات میل همگی فیلتر هستند وامكان اطلاع رساني را ازمردم گرفته اند .

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

سلام
از اینکه نظر خود را راجع به این نوشته اعلام می کنید، متشکریم.
در اولین زمان ممکن پاسخ شما را خواهیم داد.
-------------------------------------------------
Hi.
Tank you for your comment about this post.
Answer your comment ASAP

آخرين آخبار