آخرین اخبار سانی نیوز

۱۳۸۸ آبان ۱۳, چهارشنبه

درگیریهای خونین و شدید بین مردم و نیروهای سرکوبگر


بنابه گزارشات رسیده یورشهای وحشیانه علیه مردم بی دفاع در میدان 7 تیر و سایر نقاط تهران ادامه دارد و تا به حال منجر به زخمی شدن دهها نفر شده است و تعداد زیادی دستگیر شده اند.
مردم در میدان 7 تیر قسمت شمالی را بطور کامل در دست گرفته اند و قسمت جنوبی آن در اشغال نیروهای سربکوبگر است. یورشهای وحشیانه و بی سابق نیروهای سرکوبگور به مردم باعث شده که تعداد زیادی از مردم زخمی شوند . نیروهیا وی فقیه با باتون به سر و صورت مردم بی دفاع می زنندو علیرغم اینکه چهرۀ مردم غرق خون است حاضر به ترک محل اعتراضات نیستند و به اعتراضات خود ادامه می دهند. توصیف صحنه های مقاومت و ایستادگی غیر ممکن است.
مردم وقتی آماج حملات نیروهای ولی فقیه قرار می گیرند شعار خامنه ای قاتله ولایتش باطله را سر می دهند. درگیریها تمامی نقاط مرکزی تهران را فرا گرفته است . دهها نفر زخمی و مصدوم شده اند و صدها نفر دستگیر شده اند.همچنین در موارد متعددی صدای تیراندازی به گوش می رسد. و به صورت گسترده اقدام به پرتاب گاز اشک آور زده است.
منازل بر روی مردم باز است و هنگام یورش نیروهای سرکوبگر به آنجا پناه می برند به دستور نیروهای سرکوبگر اکثر مغازه ها تعطیل شده است
مردم به هیچ وجه و به هیچ بهایی حاضر به متفرق شدن نیستند.درگیرها در میدان 7 تیر بسیار شدید می باشد . همچنین در خیابانها کریمخان زند،مفتح،طالقانی ،میدان انقلاب،میدان ولی عصر و سایر نقاط درگیریها ادامه دارد.
فعالین حقوق بشر و دمکراسی در ایران
13 آبان 1388 برابر با 04 نوامبر 2009

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

سلام
از اینکه نظر خود را راجع به این نوشته اعلام می کنید، متشکریم.
در اولین زمان ممکن پاسخ شما را خواهیم داد.
-------------------------------------------------
Hi.
Tank you for your comment about this post.
Answer your comment ASAP

آخرين آخبار