آخرین اخبار سانی نیوز

۱۳۸۸ آذر ۲۶, پنجشنبه

هموطن بسیجی غفلت تا کی؟

خواهر و برادر بسیجی! آیا می دانی که سران و ارگانهای مرتبط با سپاه پاسدارن در حال سوء استفاده های کلان مالی هستند و آنگاه شما را به جان مردم می اندازند تا وجهه شما را در پیشگاه خدا و ملت ، خراب کنند . دقیقا مانند جریان جنگ 8 ساله که بسیجی کشته و زخمی می شد ولی فرماندهان کادری سپاه در پشت جبهه ، ترفیع و امتیاز می گرفتند!
خواهر و برادر بسیجی! حضرت علی (ع) می فرمایند: وقتی حق و باطل با هم مخلوط می شود مردم در تشخیص راه درست سردرگم می شوند . براستی آیا تشخیص حق به همین راحتی است، یعنی رهبران
دم از خدا و پیامبر بزنند تا ملاک حق شوند؟ یا عده ای چفیه به گردن انداخته ، ریش گذاشته و نماز بخوانند تا بگوییم آنها بر حقند و مخالفانشان باطل! آیا داشتن اکثریت نشانه حق است؟ اگر تشخیص حق به این راحتی بود که آزمایش و امتحان الهی معنایی نداشت؟ براستی وقتی چند دختر و پسر جوان که از روی نادانی و شور جوانی به خیابان می آیند و اندکی جهالت می کنند(آن هم به بهانه سیاست!) ما باید فورا بر پیشانی مثلا موسوی و کروبی انگ ارتداد بزنیم و برای آرامش وجدان و توجیه خودمان بگوییم: هان نگاه کن آنها بر باطلند و ما بر حق؟ برادر و خواهر عزیز ، می دانی خداوند درباره کسانی که ما آنها را اراذل و اوباش می نامیم چه می فرماید :
وَقَالُوا مَا لَنَا لَا نَرَى رِجَالًا كُنَّا نَعُدُّهُم مِّنَ الْأَشْرَارِ ﴿ سوره صاد آیه 62﴾ و(دوزخیان در جهنم) مى‏گويند ما را چه شده است كه مردانى كه ما آنان را از (زمره) اشرار مى‏شمرديم (در اینجا) نمى‏بينيم؟!!!
تعجب آور است! نه؟ ولی قرآن از این آیات تعجب آور زیاد دارد . به آیه زیر نگاه کنید که چگونه فرعون از انحراف و فساد ملت مصر بر اثر سخنان موسی مردم را می ترساند :
وَقَالَ فِرْعَوْنُ ذَرُونِي أَقْتُلْ مُوسَى وَلْيَدْعُ رَبَّهُ إِنِّي أَخَافُ أَن يُبَدِّلَ دِينَكُمْ أَوْ أَن يُظْهِرَ فِي الْأَرْضِ الْفَسَادَ ﴿سوره غافر آیه 26﴾ و فرعون گفت بگذاريد موسى را بكشم تا پروردگارش را بخواند من مى‏ترسم آيين شما را تغيير دهد يا در اين سرزمين فساد كند!
بسیجی عزیز : سی سال است که با بمباران تبلیغیاتی روضه ها و صدا و سیما و کتابها و فیلمها و سخنرانی ها و پوسترها و . . . مغز ملت را شستشو داده اند که ما باور کنیم مثلا آقای خامنه ای نماینده امام زمان است و ولایتش ولایت حیدر است و چون علی مظلوم است و . . . گویی کم کم ظاهرا خود حضرات نیز باورشان شده است؟ ولی خواهران و برادران عزیز ، دنیا بسیار بزرگتر از آنی است که نقاشی کرده و در مغز شما فرو کرده اند، براستی آیا شما یکبار هم تحقیق کرده و پای سخنان مخالفان نشسته اید؟(البته اینترنت که فیلتر است و ماهواره هم که گناه است و چاپ کتاب هم که نگو!) مگر همین نهضت آزادی در سال 65 به خمینی اصرار نمی کرد که با عراق صلح کند؟ آن هم طبق نص صریح قرآن؟ پس چرا این جنگ باید به خاطر اصرار و لجاجت بچه گانه ، چندین سال بیهوده ادامه پیدا می کرد تا اکنون شاهد اینهمه توجیه و سفسطه مسخره از سوی آقایان باشیم که نه ، ادامه جنگ درست بود؟ یکی نیست سئوال کند اگر درست بود پس چرا خمینی جام زهر را سر کشید؟
برادران ، شیوه های آقایان در حکومت داری بسیار شبیه ممالک کمونیستی است، البته این شیوه مزایایی هم دارد ولی می دانید روزی که قاضی دادگاه می خواست چائوشسکو دیکتاتور رومانی را به مرگ محکوم کند به او چه گفت؟ آقای چائوشسکو ما شما را نه به خاطر زندانیهای سیاسی نه به خاطر فقر و فلاکت مردم نه به خاطر اعدامها و ترورها نه به خاطر اداره امنیت و . . . آری ما شما را نه به خاطر اینها بلکه به خاطر این محکوم می کنیم که روح آزادی و آزادگی را در ملت رومانی کشتید! آری بسیجی عزیز! آزادگی! همانکه پیام اصلی علی و حسین بود! همان علی(ع) که می گفت: بنده دیگری مباش درحالیکه خداوند تو را آزاد آفریده است. و حسین که وقتی دید سپاه عمر بن سعد به زنان و بچه های بی پناه حمله می کنند فریاد برآورد : اگر دین ندارید لااقل آزادمرد باشید! آنها هر قدر بد بودند دیگر زن و بچه ها را نشکتند و به آنها اجازه عزاداری دادند! ولی شما جوانان بی سلاح هموطن و هم دین خود را می زنید و به دست شکنجه گران حفاظت اطلاعات سپاه می سپارید!
بسیجی عزیز ، می دانی اگر حکومت به دست اصلاح طلبها بیفتد بهتر است تا اینکه به دست سلطنت طلبهای از خدا بی خبر بیفتد؟ حتی در بدترین حالت اگر به دست آنها هم بیفتد لااقل اینهمه تبعیض طبقاتی و فساد و بدبختی به نام دین تمام نمی شود و مردم از دین بیزار نمی شوند.(به قول ویکتور هوگو که به کشیشهای کاتولیک می گفت : نفرتی که شما به خود جلب می کنید به دین هم سرایت می کند و برای همین است که ما در اروپا اینهمه شاهد بی دینی و افول معنویات هستیم) آری اگر نسلهای آینده دچار بی دینی و بی ایمانی شوند گناه آنرا به پای شما برادر و خواهر بسیجی می نویسند یعنی دقیقا همان چیزی که از آن می ترسید بر سرتان می آید! براستی چرا شب نامه کیهان و سایر آقایان به جای اینکه خودشان را مرتب در جایگاه حضرت علی نشان دهند و مخالفان را در جایگاه معاویه و ابوموسی اشعری! چرا به جای این توهمات ، اندکی از تاریخ درس عبرت نمی گیرند؟ و چرا ما ذره ای از مرام و سیره حضرت علی را در آنها نمی بینیم؟ حضرت علی (ع) خطاب به مردم کوفه می گفت : من صلاح کار شما را به خوبی می دانم ولی چون این کار در فساد خود من نهفته است چنین نمی کنم! (زندان سیاسی درست نمی کنم! شکنجه و ترور و اعدام نمی کنم! دادگاه انقلاب درست نمی کنم! اصحابم را به جان مردم نمی اندازم) می دانی چرا؟ چون حکومت در نظر علی از آب دماغ بز و از لنگه کفشی پاره کم ارزش تر بود مگر اینکه حق مظلوم را از ظالم بگیرد و نگذارد آقازاده ها دزدی های میلیاردی کنند؟ ولی حفظ حکومت در نظر حضرات از اوجب واجبات است و برای همین است که برای بقای آن دست به هر کاری می زنند و حتی مردم را هم به جان هم می اندازند و با هم دشمن می کنند! عملی که طبق احادیث و آیات بیشمار قرآن از بزرگترین گناهان کبیره است! براستی مگر هدف اصلی امام حسین (ع) امر به معروف و نهی از منکر حکومت نبود؟ پس چرا اگر کسی بخواهد حکومت را انتقاد کند سایت او را فیلتر می کنند و در صدا و سیما را بروی او می بندند و بر خلاف قانون اساسی اجازه تجمع آرام به او نمی دهند و چنان می کنند تا او از کشور فرار کند تا بعد به او انگ آمریکایی و مزدور اسراییل و . . . بزنند و اینگونه است که حکومت رو به فساد و ظلم و استبداد می رود، پس شما عزیزان بسیجی چرا در گناه آنها شریک می شوید؟ شما که نه دزدی می کنید و نه خیانت برای که و به خاطر چه خود را جهنمی می کنید؟ براستی می دانید چرا دوماه است از احمدی نژاد هیچ خبری نیست؟! مشخص است که آقا به او گفته اند تو سکوت کن و کنار بکش تا ما بتوانیم ادعا کنیم که اصلاح طلبها اصل نظام را هدف گرفته اند نه تو را؟!!! اوج حیله گری و مکاری؟ آنگاه آیا ما باید به یاد حضرت علی بیفتیم یا به یاد مامون و عمروعاص؟! خواهر و برادر بسیجی ، بهترین ملاک تشخیص حق از باطل ، اخلاق انسانهاست . اندکی دقت کن و ببین چه کسانی حیله گر تر ، زبان باز تر ، دروغگو تر و بدقول تر و عهدشکن ترند؟ چه کسانی مرتب رنگ عوض می کنند و هر روز یک چیز جدید و تاز می گویند و چه کسانی بیشتر می ترسند؟ و چه کسانی بیشتر سانسور می کنند و بر دور ایران حصار می کشند و چه کسانی کینه توزتر و خشمگین تر و بدزبان و بی ادب ترند . آری اگر لقمه حرامی نخورده باشی و وجدانت از تبلیغات حضرات مسخ نشده باشد، حق را خواهی فهمید . برادران ، مبادا مانند خوارج ، چشم و گوش بسته ، روبروی قرآنی که عَلَم کرده و ولایتی که تراشیده اند پایتان بلرزد و خودتان را جهنمی کنید . و ما علی الرسول الا البلاغ . 25/9/1388 ، نویسنده: علیرضا حسینی

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

سلام
از اینکه نظر خود را راجع به این نوشته اعلام می کنید، متشکریم.
در اولین زمان ممکن پاسخ شما را خواهیم داد.
-------------------------------------------------
Hi.
Tank you for your comment about this post.
Answer your comment ASAP

آخرين آخبار