آخرین اخبار سانی نیوز

۱۳۸۸ آذر ۲۶, پنجشنبه

کروبی و موسوی: منتظر مجوز برای برگزاری راهپیمایی هستیم !


کومت در روز جمعه ۲۷ آذر، قصد برگزاری راهپیمایی در شهرهای مختلف را دارد. این راه پیمایی قرار است به دعوت شورای تبلیغات اسلامی و بعد از نماز جمعه برگزار شود. گروهی از هواداران جنبش سبز از مردم خواسته اند تا در این روز به خیابان ها بیایند و به دیکتاتوری اعتراض کنند. فرزند مهدی کروبی اما اعلام کرده است که وی و میرحسین تقاضای مجوز برای راهپیمایی کرده اند و منتظر صدور مجوز از سوی وزارت کشور هستند ...


اخبار روز: www.akhbar-rooz.com
چهارشنبه  ۲۵ آذر ۱٣٨٨ -  ۱۶ دسامبر ۲۰۰۹

اخبار روز: حکومت در روز جمعه ۲۷ آذر، قصد برگزاری راهپیمایی در شهرهای مختلف را دارد. این راه پیمایی قرار است به دعوت شورای تبلیغات اسلامی و بعد از نماز جمعه برگزار شود. در بیانیه ای که در سایت موج سبز آزادی، از سوی «حامیان جنبش سبز» منتشر شده، مردم دعوت شده اند تا در این روز به صورت میلیونی در خیابان ها حضور یابند و بار دیگر مخالفت خود را با دیکتاتوری اعلام کنند. در همین فرزند مهدی کروبی در گفتگویی اعلام کرده است که مهدی کروبی و میرحسین موسوی تقاضای برگزاری راه پیمایی را روز چهارشنبه به وزارت کشور داده و منتظر مجوز برای راهپیمایی هستند.

منتظر مجوز هستیم
محمد تقی کروبی، فرزند مهدی کروبی از رهبران مخالف دولت جمهوری اسلامی ایران به رادیو فردا گفت که آقایان موسوی و کروبی درخواست مشترکی را صبح روز چهارشنبه به استانداری تهران تسلیم کرده و خواستار راهپیمایی برای اعتراض به «هتک حرمت» آیت الله خمینی شده اند.
محمد تقی کروبی اظهار داشت: «در ارتباط با درخواست راهپیمایی که آقای موسوی و کروبی برای انجام راهپیمایی داشتند، تقاضایی امروز صبح با امضای آنها به استانداری تهران ارائه شد و منتظر پاسخ این دوستان هستیم.»
وی افزود: «این درخواست بر اساس اصل ۲۷ قانون اساسی جمهوری اسلامی و بدنبال جسارت و توهینی که به عکس امام و پخش این موضوع از سوی صدا و سیما صورت گرفته است تهیه و تنظیم شده و در آن به طور عام درخواست راهپیمایی شده است.»
آقای کروبی می گوید: تاریخ و مکان راهپیمایی پس از اینکه با اصل آن موافقت شد اعلام می شود.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

سلام
از اینکه نظر خود را راجع به این نوشته اعلام می کنید، متشکریم.
در اولین زمان ممکن پاسخ شما را خواهیم داد.
-------------------------------------------------
Hi.
Tank you for your comment about this post.
Answer your comment ASAP

آخرين آخبار