آخرین اخبار سانی نیوز

۱۳۸۸ آذر ۲۶, پنجشنبه

مصاحبه اى با يك عضو سابق بسيج -- من دنيا و آخرت را از دست داده ام


ماه هاى متمادى است كه اخبار مخوف تجاوز و شكنجه در زندانهاى ايران را مى شنويم. از ماه خرداد صدها و شايد هزاران معترض به نتايج انتخابات مضروب و دستگير شده اند. نهاد هاى حقوق بشرى در ايران به كرات مداركى دال بر تجاوز بر اين زندانيان را ثبت كرده اند. اكنون، براى اولين بار با عضوى از گروه شبه نظامى بسيج- گروهى كه گفته مى شود مسئول بسيارى از اين جنايت هاست- مصاحبه اى ترتيب داده ايم. او مردى است شكسته شده كه به دنبال پناهندگى در انگلستان است. او در حالى كر گريه مى كند مى گويد: "من احساس دردمندى و شرمسارى در برابر خدا و مردم دارم". او مى گويد كه در جريان درگيرى هاى اخير دستش به خون كسى آلوده نشده ولى هم مسلكانش مردم را در خيابان هاى شهرش كشته اند. به گفته ى وى از آنجايى كه اعمالى كه به قصد سركوب و به دست بسيجيان محلى انجام مى شد كارساز نبود، دولت دست به دامان بسيجيانى شد كه از باقى استان ها به تهران فرستاده شدند. او مى گويد كه از درون كانتينر هايى كه زندانيان را در آنها به بند كشيده بودند (احتمالا منظور كهريزك است)، او استغاثه هاى مردان و زنان زندانى را مى شنيده كه بسيجيان در حال تجاوز به آنها بودند. او گفت "من در برابر ملت و مذهبم شرمسارم. من خواسته يا ناخواسته مرتكب جنايت و اكنون دچار عذاب وجدان شده ام"
براي ديدن اصل خبر به اينجا مراجعه كنيد .

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

سلام
از اینکه نظر خود را راجع به این نوشته اعلام می کنید، متشکریم.
در اولین زمان ممکن پاسخ شما را خواهیم داد.
-------------------------------------------------
Hi.
Tank you for your comment about this post.
Answer your comment ASAP

آخرين آخبار