آخرین اخبار سانی نیوز

۱۳۸۸ آذر ۲۳, دوشنبه

اختصاصی جرس / رایزنی میرحسین موسوی و مهدی کروبی برای “بست نشینی “در دانشگاه تهران

تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۳۸۸, ساعت ۵:۲۵ بعد از ظهر
شبکه جنبش راه سبز (جرس): میرحسین موسوی و مهدی کروبی، رهبران جنبش سبز در حرکتی هماهنگ و در اعتراض به اهانت صورت گرفته به تصویر بنیانگذار نظام و هجمه های بی سابقه علیه یاران امام و خصوصا فشارهای که اخیرا بر دانشجویان امده است  در دانشگاه تهران حضور خواهند یافت.
یک منبع اگاه در گفتگو با خبرنگار جرس با بیان این مطلب افزود: میرحسین موسوی و مهدی کروبی اخیرا رایزنی برای انجام حرکتی هماهنگ در دفاع از آرمانهای امام و مقابله با دروغ پردازی های صداوسیما و موج فتنه های برخواسته از آن انجام داده اند و یکی از گزینه های انها حضور همزمان در دانشگاه تهران است.
این منبع آگاه همچنین از مطرح شدن "بست نشینی" به عنوان راهکار مقابله این دو یار امام در دانشگاه تهران یا حرم امام (ره) برای شکست "سناریوی افراطیون" خبر داد و گفت : قرار است در این بست نشینی خواسته هایی چون معرفی آمران و عاملان شکنجه های بازداشت شدگان، عوامل موثر در تقلب صورت گرفته در انتخابات، بازگشت جامعه به شرایط عادی و خروج از کشور از فضای پلیسی، آزادی زندانیان سیاسی و..مطرح شود.
وی همچنین افزود: رهبران جنبش سبز در اولین اقدام درخواست راهپیمایی مسالمت آمیز برای محکومیت هتک حرمت صدا و سیما انجام خواهند داد.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

سلام
از اینکه نظر خود را راجع به این نوشته اعلام می کنید، متشکریم.
در اولین زمان ممکن پاسخ شما را خواهیم داد.
-------------------------------------------------
Hi.
Tank you for your comment about this post.
Answer your comment ASAP

آخرين آخبار