آخرین اخبار سانی نیوز

۱۳۸۸ آذر ۲۳, دوشنبه

بیانیه دانشجویان دانشگاههای گرگان: بیش از این سکوت نخواهیم کرد

تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۳۸۸
شبکه جنبش راه سبز (جرس): دانشجویان دانشگاه های گرگان با صدور بیانیه ای اقدام عملکرد سازمان صداوسیما در هتک حرمت بنیانگذار نظام را محکوم کردند و هشدار دادند که بیش از این ساکت نخواهند ماند و خون خود را تقدیم ملت خواهند.
به گزارش جرس، متن این بیانیه بدین شرح است:
بسم الله الرحمن الرحیم
من اين را اعلام می‌كنم كه اگر كسی به من فحش بدهد، عكس من را پاره كند، احدی حق ندارد كه به او تعرض بكند. حرام است تعرض كردن به كسی كه به من فحش بدهد، عكس مرا پاره كند، مرا بزند، هر كاری بكند. احدی حق ندارد در اين وقتی كه ما گرفتار هستيم در اين مصيبت بزرگ‌، با او مقابله كند تا اينكه به زد و خورد برسد و غائله ايجاد بشود. امروز ما آرامش می‌خواهيم.
روح‌الله موسوی خمینی - صحیفه‌نور جلد 11 صفحه 177

با سلام و درود به بنیان گذار جمهوری اسلامی ایران و شهدای ایران اسلامی و مردم فهیم و همیشه در صحنه ایران .

آن زمان که عکس امام راحل را آتش زدند انگار قلب ما را با گلوله ی سربی داغ کردند .جامعه دانشجویی

این حرکت را محکوم کرد و ما دانشجویان جنبش سبز گرگان هم این حرکت را محکوم می کنیم و از

مسئولان قضایی می خواهیم که با عوامل آن برخورد جدی کنند.

چند نکته دارای ابهام است که باید به آن پاسخ داد:

1.چرا اتهام به سمت جنبش سبز است و آیا این حرکت باعث برتری این جنبش می شود و یا کسانی که بذر نفاق در جامعه می پاشند و تمام امکانات دولتی در اختیار آنهاست این کار را کردند تا دانشجو و طلبه از هم دور شوند و یا اینکه بستر را برای تحت فشار دادن جنبش مردمی سبز فراهم آورند

2. صدا وسیمای ما چرا تصاویر موهن حتک حرمت امام را پخش کرد .آیا این یک سناریوی از پیش تعیین شده برای خراب کردن جنبش مردمی سبزی نبوده است .حکومت که یک روزنامه را به علت چاپ تصویری از معبد صهیونیستی توقیف می کند چرا اجازه انمتشار چنین تصویری را داده است.

3.آقای میر حسین موسوی جزئی از انقلاب بوده و می باشد .چرا به او این قدر راحت تهمت براندازی
می زنند.مگر خداوند تبارک وتعالی تهمت را گناه بر نمی شمرد و آن را منع نکرده است.

4.چرا نیروی انتظامی مردم را تهدید به مرگ می کند در حالیکه مردم تنها برای بیان دیدگاههای خود به خیابان می آیند و اگر نیرویی در مقابل آنها نباشد که آنها را تحریک کند آنها هم واکنش نشان نمی دهند.
براستی درست گفت که : "هر عملی را عکس العملی است."

5. از دفتر نشر آثار امام خمینی بخاطر موضع گیری صحیح و به موقع تشکرو شکستن حرمت امام توسط رسانه غیر ملی (خصوصی دولت) را محکوم می کنیم .

6. هیچ کدام از طرفداران جنبش سبزوابسته به بیگانه نبوده و شاید مارکسیست ها و توده ای ها و..... از این جنبش حمایت کنند که علی الظاهر آشکار نمی باشد

7. دوستداران امام و نزدیکان او را مورد حملات بی شرمانه قرار می دهند و خود را دوست امام و انقلاب معرفی می کنند و پروژه ی تخریب خاتمی ، سید حسن خمینی، ناطق نوری ، هاشمی رفسنجانی، کروبی ، موسوی و هزاران دوستدار انقلاب را دارند تا شاید بتوانند تنها خود باشند.

8. اگر تظاهرات دوستان ما را در روز 16 آذر محکوم می کنند چرا به برادران بسیجی (که جهره منافق گرفته اند) امکانات نظیر بلندگو ، پوستر می دهند و در وافع تظاهرات آنها محکوم نیست و ما هم که تنها عقیده ی خود را ابراز می کنیم محکوم هستیم.

9. دانشجویانی از دانشگاههای دیگر به دانشگاه تهران بردند تا در مقابل جنبش سبز دانشجویی تحرک کند .
آیا این مانند نفاق پروری نیست .

10. چرا صدا و سیما سخنان امام خمینی را آنهایی که به نفع خودش و جریان دولت (1+9) می باشد را به کرات پخش می کنذ و سخنان دیگر امام را هم که با شرایط کنونی و با دیدگاه آنها مخالف است را پخش نمی کند. این سخن امام که "آب وبرق مردم باید رایگان شود " را به فراموشی سپرده و در بحث یارانه ها می گویند اگر امام هم بود همین کار را می کرد و سخن " اگر دشمن از کسی از شما تعریف کرد با او به مبارزه برخیزید " را به کرات پخش کرده است .آیا این جمله دادن برگ برنده به دشمنان این مرز وبوم نیست و حال آنها بیایند از رهبر امعظم انقلاب تمجید کنند آیا ما باید او را طرد کنیم.......
11. هشدار به سران نفاق می دهیم ( به خصوص به دولت و سپاه و صداو سیما) همانگونه که برادران ارتشی بیانه برای دفاع مردم دربرابر ظلم سپاه دادند ما هم دیگر ساکت نخواهیم نشست و تاکنون به مدارا با برادران برخورد کردیم و اگر آتش بر مردم گشودند برای دفاع از مردم خون خود را نثار می کنیم و بدانید که ماه پشت ابر و حکومت با ظلم باقی نمی ماند.

12. آرزوی سلامتی برای رهبر معظم انقلاب ، مراجع تقلید به خصوص آیت الله مکارم شیرازی ، آیت الله صانعی وآیت الله جوادی آملی و موسوی اردبیلی و کلیه دوستداران انقلاب و امام که امروز سبز پوش شده اند داریم.

دانشجویان پیام نورگلستان - واحد گرگان
دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی –واحد گرگان
دانشجویان دانشگاه جامع گلستان
دانشجویان دانشگاه منابع طبیعی گرگان

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

سلام
از اینکه نظر خود را راجع به این نوشته اعلام می کنید، متشکریم.
در اولین زمان ممکن پاسخ شما را خواهیم داد.
-------------------------------------------------
Hi.
Tank you for your comment about this post.
Answer your comment ASAP

آخرين آخبار