آخرین اخبار سانی نیوز

۱۳۸۸ دی ۸, سه‌شنبه

پيام تسليت و بيانيه سازمان دانش آموختگان ايران درخصوص حوادث خونين عاشورا

دوشنبه، 7 دی 1388

پيام تسليت و بيانيه سازمان دانش آموختگان ايران درخصوص حوادث خونين عاشورا
دوشنبه، 7 دی 1388

ادوارنيوز:‌ سازمان دانش آموختگان ايران (ادوار تحکيم وحدت) با صدور اطلاعيه‌اي حوادث خونين عاشورا را محکوم کرد و شهادت تعدادي از هموطنان را به ملت ايران تسليت گفت.

متن کامل اين اطلاعيه به شرح زير است:‌

کل يوم عاشورا و کل ارض کربلا

غاصبان راي ملت و اشغالگران حاکميت برگي ديگر بر کارنامه اشتباهات و جنايات خود افزودند و در مسير اضمحلال و رسوايي گامي به پيش رفتند.

ملت ماتم زده ايران که همزمان با آيين عاشوراي حسيني هنوز سوگوار از دست دادن ده‌ها فرزند بي‌گناه خود در ماه‌هاي گذشته و چشم‌ به راه آزادي اسراي مظلوم جنبش آزادي‌خواهي‌اش بود يکبار ديگر داغدار شد و در ظهر عاشورا خون تعداد ديگري از ايرانيان در حال برآوردن بانگ توحيدي و فرياد آزادگي بر زمين پايتخت ريخت.

وا اسلاما و وا ايرانا؛ حکومتي که خود را برآمده از آموزه‌هاي ديني و انقلابي ملي و مردمي مي‌داند اينگونه در ظهر عاشورا آتش گلوله به روي بي‌گناهان مي‌گشايد و آن مي‌کند که مستبدان روسياه تاريخ اين مملکت در ادوار مختلف نيز از عمل بدان شرم داشته‌اند.

چرا صاحبان قدرت به جاي آنکه بر اثر هراس از گناه نابخشودني خويش به هذيان‌گويي و دروغ‌بافي روي آورند لختي با خود نمي‌انديشند: اين چه راهي است که در پيش گرفته‌اند؟ اين چه حکومت ديني است که دروغ و ريا سکه رايج آن است و جان انسان در آن همچون برگ خزان کالايي بي ارزش است؟ اين چه حکومت ديني است که مراجع عظام تقليد در حيات و ممات از گزند آن در امان نيستند و خانه‌هايشان نيز جولانگاه انتقام‌جويي کينه‌ورزان حکومت است؟

آيا بازداشت‌ و سرکوب بلافاصله تعداد ديگري از فعالان سياسي و حقوق بشري خوشنام و مبرز ايراني همچون دکتر ابراهيم يزدي، عمادالدين باقي و ... را مي توان جز نشانه‌اي آشکار از درماندگي و سراسيمگي ناشي از ارتکاب جنايتي هولناک در روز عاشورا تفسير کرد؟

آري؛ عاشوراي 1388 رنگ خون گرفت و در تاريخ ماند و نويد داد که خونهاي به ناحق ريخته دامن‌گير استبداد خواهند شد.

سازمان دانش آموختگان ايران چنانچه که در بيانيه 25 خرداد خويش تصريح کرده است يکبار ديگر « به نيروهاي انتظامي و امنيتي يادآور مي‌شود که سلاح دردست آنها امانتي از سوي مردم است که نبايستي به روي صاحبان اصلي آن گرفته شود».

سازمان دانش آموختگان ايران اسلامي (ادوار تحکيم وحدت) همچنين ضمن تسليت به ملت شريف ايران و خانواده‌هاي داغدار «شهيدان عاشورا» به ويژه خانواده معزز و محترم جناب آقاي مهندس ميرحسين موسوي، از درگاه خداوند متعال براي اين ملت مظلوم صبر، استقامت و پيروزي مسالت دارد.

سازمان دانش آموختگان ايران اسلامي (ادوار تحکيم وحدت)
هفتم دي‌ماه يکهزار و سيصد وهشتاد وهشت شمسي برابر با يازدهم محرم 1431قمري
بالا^^

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

سلام
از اینکه نظر خود را راجع به این نوشته اعلام می کنید، متشکریم.
در اولین زمان ممکن پاسخ شما را خواهیم داد.
-------------------------------------------------
Hi.
Tank you for your comment about this post.
Answer your comment ASAP

آخرين آخبار