آخرین اخبار سانی نیوز

۱۳۸۸ دی ۸, سه‌شنبه

فیلمی که تلویزیون کودتا روی آن مبنی بر اهانت به عاشورا ، مانور می داد

راه سبز : در این فیلم نه از کف زدن خبری هست نه از شادی اهانت آمیز ، در این ویدئو فقط گروهی از بانوان هموطن مشغول حمایت از سایر دلاور مردان خالق حماسه عاشورا هستند .

تلویزیون حامی کودتاچی ، هیچکدام از تصاویر خشونت علیه اجتماعات آرام که مطابق قانون اساسی است ، را نشان نداد ، صحنه هایی چون حمله به جمعیت با خودرو و له کردن دختر و پسر هموطن در ظهر عاشورا ، صحنه های تیراندازی مستقیم به مردم توسط گروههای لباس شخصی ،،صحنه هايي كه اوباش بسيج با چوبهاي چرخان در هوا به مردم حمله مي كردند ، صحنه های شهادت حدود 10 نفر از جوانان ایران و لحظات خشنترین حملات نیروهای امنیتی به سمت مردم بی سلاح که به گفته خودشان باعث مجروحیت حدود 300 نفر گردید .

دولت دروغ و مردم فریب ، با این اقدامات و مخفی کردن این صحنه ها و صحنه های حضور بیش از 5 لشکر امنیتی در روز عاشورا ، در خیابان آزادی قبل از هر گونه حضوری از مردم ، به لحظه های آخر عمر خود نزدیک می شود .

و چه زیبا جوانان ایران زمین ، بدون هیچ گونه سلاح ما با خون خود این لشکر آدمکش را به عقب رانده و مفتضحانه شکست دادند. روح شهیدان عاشورای 88 شاد و هزاران بوسه به خاک پای حاضرین در این حماسه .
ملت ایران پیروزی و آزادی خود را مدیون دلاوریهای شما عزیزان خواهد دانست . به امید آن روز

http://www.4shared.com/file/183087449/968d137f/video30.html

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

سلام
از اینکه نظر خود را راجع به این نوشته اعلام می کنید، متشکریم.
در اولین زمان ممکن پاسخ شما را خواهیم داد.
-------------------------------------------------
Hi.
Tank you for your comment about this post.
Answer your comment ASAP

آخرين آخبار