آخرین اخبار سانی نیوز

۱۳۸۸ دی ۸, سه‌شنبه

اختصاصي فرداي ايران : موج دستگيريها ادامه دارد ! اما ما را ياراي ايستادن نيست آقاي كودتا !

بنابر اخبار دريافتي همچنان دستگيري ها براي به اصطلاح ساكت كردن مخالفان و يا كم كردن آتش خشم مردمي كه توسط حكومت كودتا در روز عاشورا به خاك و خون كشيده شدند ادامه دارد .

بر اساس اطلاعات دريافتي ؛ مي شود پيش بيني كرد كه برآيند اين دستگيريها و همچنين مقدمه چيني هاي صدا و سيما و كيهان و فارس نيوز بيشتر شايد به منظور فراهم آوردن شرايط براي دستگيري آقايان موسوي و كروبي و خاتمي بعد از تظاهرات چهارشنيه حاميان كودتا و فريب خوردگان ذوبّ در ولايت شده باشد . دوستان و همراهان عزيز به هوش باشيد كه شهامت چنين كاري را ندارند .

با توجه به حماقتهاي بسياري كه در اين شش ماه مرتكب شده اند و با هر عملي در واقع بيشتر خود را بي آبرو كرده اند . اگر دست به اين حماقت بزرگ بزنند و آقايان موسوي ؛ كروبي و خاتمي را دستگير كنند شك نكنيد كه ديگر همگان با هم شمارش معكوس را براي فروريختن اين حكومت مستبد و ديكتاتور را آغاز مي كنيم .

زهي خيال باطل كه جلادان و دروغ پراكنان و لايي بتوانند با ارعاب و تهديد و دستگيري اشخاص، ما را از كاري كه داريم مي كنيم باز دارند . پيش از اين نتوانستند و بعد از اين نيز نخواهند توانست .

اما يك حرف ضروري و مهم با تمامي دوستان و همراهان :
ما همچنان بر مبارزه بي خشونت ؛ استوار ايستاده ايم و تا مادامي كه اين كودتاگران را از صحنه روزگار محو نكنيم بر همين اصول استوار مي مانيم . خشونت چيزي نيست كه ما به جستجوي آن باشيم . اين چيزي است که ذوبّ در ولايت شدگان و كودتاچيان از ما طلب مي كنند تا بهانه اي براي سركوب گسترده و عمومي ما داشته باشند . آنچه در عاشوراي 88 اتفاق افتاد جوابي بود دندان شكن به اراذل و اوباش بسيج و خونخواراني كه لباس سبز برادران نيروی انتظامي را پوشيده اند وگرنه هم نيروي انتظامي و هم بسيج و هم سپاه فرزندان اين مرز و بوم هستند و ما با هيچ يك سر جنگ و نزاع نداريم و اگر به آغوش سبز مردم بازگردند صميمانه هر يك را مي پذيريم . لذا خواهشمند است كه تحريك نشده و مبادا با بالا بردن خشونت و درگيريها مردم روبري مردم قرار بگيرند . ما همه ايراني هستيم و فرزندان اين آب و خاك و با هيچ شخص و هيچ عقيده اي تا زماني كه به جان و مال و ناموس ما آسيبي نزند، مخالف نيستيم .

همچنين لازم است برادران و خواهران ديني و اسلامي را آگاه كنيم كه اين سناريوي 20:30 و كيهان، که از ماه ها پيش نوشته شده و هيچیک از مردمان سبز ايران قصد هتك حرمت و بي احترامي به مقدسات هيچ قومي را ندارد . و اينها چون پاره كردن عكس آيت اله خميني ؛ بي ادبي به ساحت حرم حضرت معصومه و اين غوغا سالاري كنوني هرگز كار مردم آزاده و سبز ايران نيست .
مي توانيد چشمانتان را بيشتر بگشائيد تا بهتر ببينيد كه چه كسي قصد بهره برداري از اين جريانها را دارد و چرا ؟ چون مي خواهند احساسات پاك مذهبي و اعتقادات ما را هدف قرار دهند تا بدين شكل چند روزي را به عمر حكومت کثيف يزيدي یشان بيقزايند .
آناني كه تا ديروز با نشان دادن تصوير پاره شده آيت اله خميني سعي در تحريك و تهييج هوادارن ايشان داشتند فراموش مي كنند انگار كه تنها طي همين ماه ها چندين بار به بيت ايشان ؛ فرزندانشان ؛ و نزديك ترين اين اشخاص هتاكي كرده اند و يا ايشان را بازداشت و تهديد و ارعاب كرده اند و در شب تاسوعا فراموششان شد جمارانی که روزگاراني خانه ايشان بوده، در حضور نيروی انتظامي و پليس ضد شورش اقدام به شكستن شيشه ها و هتك حرمت به بيت ايشان شده اند .

حال بهتر مي توانيد قضاوت كنيد كه جنبش سبز دارد هتك حرمت مي كند يا آقايان كودتا !


اما حرف با آقاي خامنه اي !
آقاي خامنه اي روزگارانتان به پايان رسيد و نزديك است. چه جنبش سبز به پيروزي برسد، چه جلادان سپاه و بسيج به سزاي اعمال ننگينتان برسيد . دعا كنيد شايد با پيروزي ما بتوانيم چون تفاله اي له شده از گناهان شما بگذريم و بگذاريم باقي عمر نكبت بارتان را -شايد در جهنم دره اي- سر كنيد . اما واي به روزگارتان اگر همين آقايان كودتا و اين سينه چاكان سپاه پيروز باشند آن وقت زود تر از آن كه گمانش را كنيد به زور اين عزيزان ريغ رحمت را سر مي كشيد و آن سوگلي دلبندتان مجتبي شرايط بهتري نمي يابد از احمد خميني كه به لطف شما عمرشان كوتاه شد .
بازنده ي اين بازي كثيف و سياه با صدها كشته و هزاران مجروح و بازداشتي شمائيد آقاي خامنه اي ! كاش كمي مي فهميديد !

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

سلام
از اینکه نظر خود را راجع به این نوشته اعلام می کنید، متشکریم.
در اولین زمان ممکن پاسخ شما را خواهیم داد.
-------------------------------------------------
Hi.
Tank you for your comment about this post.
Answer your comment ASAP

آخرين آخبار