آخرین اخبار سانی نیوز

۱۳۸۸ دی ۸, سه‌شنبه

از هم اكنون اعلام مي كنيم !!!

مراسم چهلم فقيه عاليقدر جهان تشيع آيتا اله عظمي حسينعلي منتظري در شهر قم و مراسم اربعين سالار شهيدان حسين بن علي و رهروان راستين آن حضرت شهداي جنبش سبز در تهران مراسم عزاداري برگزار مي كنيم .

قابل توجه ستاد كودتا و جميع اراذل و اوباش و بسيج از هم اينك آماده باشيد تا اين بار محكم تر و راسخ تر جواب ما را بشنويد و بدانيد اين بازي خطرناكي را كه با ضرب و شتم جوانان ايران و كشتار بي رحمانه آنها داريد آغاز مي كنيد پايانش آنچنان زيبا نيست كه با تصور كنيد مردمان سبز ايران بتوانند از فجايع و رفتار وحشيانه شما بگذرند .

برادران و خواهران نيروي انتظامي ، سپاه ، بسيج كه دستهايتان را چون اين جلادان به خون شيرزنان و مردان ايران نيالوديد از هم اينك به آغوش سبز وطن بازگرديد و به اين درياي خروشان جنبش سبز بپيونديد . آغوش ما براي همه ايرانيان باز است و پذيراي هر ايراني با هر فكر و عقيده و مسلك . سكوت شما عزيزان سبب شده تا اين درندگان و جانوران وحشي شهامت پيدا كنند كه بر جان و مال و ناموس ايراني تعرض كنند . اگر شما نيك انديشان و خواهران و برادران عزيز صف خود را از اين حيوان صقتان جدا كنيد ملت عزيز و آزاده خوب بلد است تا آنها را به سزاي اعمال ننگينشان برساند .

اينك رسيده موسم آن صبح آزادي كه دستهايتان را گره بزنيد در دستهاي سبز ايران . ما منتظر حضورتان هستيم !

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

سلام
از اینکه نظر خود را راجع به این نوشته اعلام می کنید، متشکریم.
در اولین زمان ممکن پاسخ شما را خواهیم داد.
-------------------------------------------------
Hi.
Tank you for your comment about this post.
Answer your comment ASAP

آخرين آخبار