آخرین اخبار سانی نیوز

۱۳۸۸ بهمن ۶, سه‌شنبه

نگرانی از حضور هواداران جنبش سبز در راهپیمایی 22 بهمن


تاریخ انتشار: ۰۶ بهمن ۱۳۸۸
شبکه جنبش راه سبز (جرس): رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس تاکید کرد: مهمترین تکلیف همه ما فتنه شکنی است و به حول و قوه الهی در سالگرد پیروزی انقلاب، جشن شکست فتنه را برگزار خواهیم کرد.
به گزارش فارس، سردار میرفیصل باقرزاده رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس فتنه شکنی را از وظایف همه خواص دانست و افزود: مردم به حمدالله با حرکت حسینی خود در روز 9 دی فتنه اخیر را درهم شکستند لذا در 22 بهمن ماه امسال با راهپیمایی سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی جشن شکست فتنه نشان داده می شود .
رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس با یادآوری اینکه دشمن هیچگاه دست از فتنه انگیزی برنخواهند داشت، عنوان کرد: دشمن مترصد آن است که جامعه امامی و علوی ما را تبدیل به جامعه سلطانی کند ، لذا بر همین اساس است که به دنبال از بین بردن پایه های نظام اسلامی است .
سخنان این عضو ارشد سپاه پاسداران در حالی صورت می گیرد که هواداران جنبش سبز در تدارک برگزاری یک راهپیمایی اعتراضی بزرگ در راهپیمایی 22 بهمن هستند. به نظر می رسد سخنان میرفیصل باقر زاده نشانی از نگرانی هواداران دولت از حضور دوباره معترضین در خیابانها باشد.
گفتنی است مجید انصاری عضو مجمع روحانیون مبارز روز گذشته در جریان برگزاری کنگره حزب مردمسالاری به راهپیمایی 22 بهمن اشاره کرد . وی با بیان اینکه برخی آن را به نفع خود مصادره نکنند و با آن گروهی و جناحی برخورد نکنند به حضور اصلاح‌طلبان نیز در آن اشاره کرد و گفت: شعارهای اصلاح‌طلبان همان شعارهای سی ساله انقلاب از جمله استقلال آزادی جمهوری اسلامی خواهد بود

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

سلام
از اینکه نظر خود را راجع به این نوشته اعلام می کنید، متشکریم.
در اولین زمان ممکن پاسخ شما را خواهیم داد.
-------------------------------------------------
Hi.
Tank you for your comment about this post.
Answer your comment ASAP

آخرين آخبار