آخرین اخبار سانی نیوز

۱۳۸۸ بهمن ۶, سه‌شنبه

۲۰ میلیون نفر فرم‌های اطلاعات اقتصادی خانوار را پر نکرده‌اند


سه شنبه, ۶م بهمن, ۱۳۸۸
کلمه:سخنگوی کمیسیون ویژه طرح تحول اقتصادی عنوان کرد که از حدود ۷۰ میلیون نفر جمعیت ایران حدود ۲۰ میلیون نفر فرم اطلاعات اقتصادی خانوار را پر نکرده‌اند.
سیدکاظم دلخوش هم‌چنین با اشاره به جلسه غیرعلنی صبح امروز مجلس عنوان کرد در این جلسه به شکل رسمی تصویب شد که لایحه بودجه سال ۸۹ در اولویت رسیدگی مجلس قرار گیرد، کما این‌که طبق آیین‌نامه داخلی مجلس نیز هر زمان که لایحه بودجه به مجلس بیاید هیچ طرح و لایحه دیگری نباید در دستور کار قرار بگیرد که بر این اساس قانون برنامه پنجم نیز بعد از قانون بودجه سال ۸۹ مورد رسیدگی قرار خواهد گرفت.
وی درباره احتمال تمدید برنامه چهارم عنوان کرد: قانون برنامه چهارم پیش از سند چشم‌انداز نوشته شده بود که این قانون آن زمان دچار نواقص زیادی بود، هم اکنون هم قانون برنامه چهارم و هم سند چشم‌انداز را پیش رو داریم که با علم و آگاهی از این دو سند بالادستی، قانون برنامه پنجم باید مورد بررسی و تصویب قرار بگیرد.
دلخوش با اظهار این مطلب که با اجرای برنامه چهارم بسیاری از جاها عقب‌نشینی‌های بارزی داشته‌ایم، عنوان کرد: باید زیرساخت‌ها در بخش‌های مختلف درست شود تا در برنامه پنجم دچار این عقب‌نشینی‌ها نباشیم.
سخنگوی کمیسیون ویژه طرح تحول اقتصادی هم‌چنین در پایان این گفت‌وگو عنوان کرد که در بودجه سال ۸۹ سهم شرکت‌های دولتی کاهش یافته است.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

سلام
از اینکه نظر خود را راجع به این نوشته اعلام می کنید، متشکریم.
در اولین زمان ممکن پاسخ شما را خواهیم داد.
-------------------------------------------------
Hi.
Tank you for your comment about this post.
Answer your comment ASAP

آخرين آخبار