آخرین اخبار سانی نیوز

۱۳۸۸ بهمن ۶, سه‌شنبه

جنتی : انتخابات ریاست جمهوری را بدون هیچ حرف و حدیثی برگزار کردیم!


تاریخ انتشار: ۰۶ بهمن ۱۳۸۸
شبکه جنبش راه سبز (جرس): دبیر شورای نگهبان گفت: جمهوری اسلامی ایران یکی از سالم‌ترین انتخابات را برگزار کرده و جای هیچ حرف و حدیثی وجود ندارد.

به گزارش فارس، وی افزود: شورای نگهبان به هیچ حزب و قدرتی وابسته نیست و نه پول می‌خواهد و نه مقام و این شورا اصل صحت این انتخابات را سالم و قانونمند‌تر از همه انتخابات دیگر کشورها می‌داند.
 احمد جنتی دوشنبه شب در مراسم بیست و هشتمین سالگرد حماسه اسلامی مردم آمل در سال 60 در مصلی این شهر از مقام شامخ شهدای این حماسه تجلیل کرد و ادای تقلب از سوی برخی افراد داخل و بیرون از کشور را ادعایی مضحک و احمقانه خواند و خاطرنشان کرد: خیانتی که این افراد خودفروخته به ملت کردند هیچ کسی تاکنون نکرده است.

گفتنی است طی نزدیک به هشت  ماه پس از انتخابات بعلت تخلفات صورت گرفته و حمایت علنی اعضای شورای نگهبان از یک کاندیدای مشخص هنوزموج اعتراضات ادامه دارد.   برغم اینکه دلسوزان و علاقه مندان نظام در صدد ارایه راهکاری برای خروج از این بحران هستند, حامیان افراطی احمدی نژاد با عدم پذیرش وضعیت موجود وانمود می کنند که اوضاع عادی است و این اعتراضات ریشه در تبلیغات خارجی دارد.   تاکنون ادله و شواهد زیادی از سوی اصلاح طلبان مبنی بر  تخلفات وسیع و تقلب آشکار در انتخابات ارایه شده است.   اخبار رسیده ازاوین نیز حاکی است به رغم اینکه فعالان سیاسی از فردای انتخابات بازداشت شدند، هنوز بازجویان نتوانسته اند آنها را متقاعد کنند که در این انتخابات تقلب صورت نگرفته است.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

سلام
از اینکه نظر خود را راجع به این نوشته اعلام می کنید، متشکریم.
در اولین زمان ممکن پاسخ شما را خواهیم داد.
-------------------------------------------------
Hi.
Tank you for your comment about this post.
Answer your comment ASAP

آخرين آخبار