آخرین اخبار سانی نیوز

۱۳۸۸ بهمن ۶, سه‌شنبه

این شیخ اهل دست دادن با دست های خونی نیست , مطمئن باشید


دوران سبز : دیروز خبرگزاری های حامی دولت خبری را مربوط به شیخ مهدی کروبی منتشر کردند که سر تا پای این خبرها چیزی بیشتر از دروغ نبود .
من شیخ را خوب می شناسم , اهل سازش نیست , همان موقعی که در مجلس ششم , مجلس را ترک کرد و گفت که تا نماینده ی مردم همدان آزاد نشود من پا توی این مجلس نمی گذارم , فهمیدم این شیخ بخاطر منفعت خودش پشت به مردم نمی کند .
خبرگزاری های کودتا انگار خیلی دوست دارند بشنوند که کروبی عقب نشینی کرده است و این مثل آرزویی برایشان می ماند . موقعی که مهندس موسوی بیانیه ی هفدهم خود را صادر کرد , خبرگزاری های حامی دولت آنقدر نوشتند که موسوی دولت را به رسمیت شناخته که خودشان هم این دروغ را باور کردند .
من از این بابت مطمئنم که شیخ کروبی , مهندس موسوی و سید محمد خاتمی با کسانی که دست های پر از خون داشته باشند دست نمی دهند .
حال آنها هرچقدر می خواهند بگویند , ما طرفدارن جنبش سبز می دانیم که این اخبار قصدی جر تفرقه افکنی بین جنبش ندارد پس بگذارید این دروغ ها  را برای آنها بگویند که می آیند روی ملت خویش باتوم و کلت می کشند و با این دروغ ها  برای حمله به مردم مصمم تر شوند و ندانند که چه عاقبتی پیش روی آنهاست .

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

سلام
از اینکه نظر خود را راجع به این نوشته اعلام می کنید، متشکریم.
در اولین زمان ممکن پاسخ شما را خواهیم داد.
-------------------------------------------------
Hi.
Tank you for your comment about this post.
Answer your comment ASAP

آخرين آخبار