آخرین اخبار سانی نیوز

۱۳۸۸ بهمن ۱۰, شنبه

آیت الله امینی : جوانان عدالت می خواهند نه وعده


تاریخ انتشار: ۱۰ بهمن ۱۳۸۸
معترض را معاند و منافق نخوانیم
جنبش راه سبز (جرس): روزنامه اطلاعات در واکنش به سخنان محمد جواد لاریجانی در یک برنامه تلویزیونی، نوشته؛ معترض را معاند و منافق نخوانیم.
به گزارش نواندیش، یادداشت روزنامه اطلاعات در واکنش به سخنان لاریجانی در یک ویژه برنامه دهه فجر است که در آن، لاریجانی فرجام ‌جبهه ملی یا منافقین را برای برخی اصلاح‌طلبان به زعم خود طرفدار تفکرات لیبرالیستی پیش‌بینی کرده بود.
اطلاعات در این باره نوشته است: اینکه کارشناسان محترم در حین بحث با انتخاب‌های گزینشی از سخنان امام به اثبات نظریه‌ها و باورهای شخصی خویش اهتمام کنند و مستقیم و غیر مستقیم هر جریان و حرکت اصلاح‌طلبانه در جامعه را به خط نفاق پیوند بزنند و با پیش‌فرض لیبرالیستی و انحرافی دانستن اندیشه طرفداران اصلاح‌طلبی، سرنوشتی چون جبهه ملی و منافقین برای آنان رقم بزنند، (‌بی‌آنکه امکان دفاع برای طرف دیگر ماجرا وجود داشته باشد)، نه کمکی به اقناع عمومی می‌کند و نه در راستای افزایش بصیرت اجتماعی قابل ارزیابی است.
بارها تجربه کرده‌ایم که چنین شیوه‌هایی حتی دشمن را در موضع مظلومیت قرار می‌دهد، چه برسد به کسانی که به صد زبان گفته‌اند که دشمن نیستند و در زیر چتر همین نظام، می‌خواهند حرف‌هایشان را بزنند و اعتراض‌شان را مطرح کنند.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

سلام
از اینکه نظر خود را راجع به این نوشته اعلام می کنید، متشکریم.
در اولین زمان ممکن پاسخ شما را خواهیم داد.
-------------------------------------------------
Hi.
Tank you for your comment about this post.
Answer your comment ASAP

آخرين آخبار