آخرین اخبار سانی نیوز

۱۳۸۸ بهمن ۱۰, شنبه

تلاش برای اعدام علنی ۵ متهم حوادث عاشورا قبل از ۲۲بهمن

شنبه, ۱۰م بهمن, ۱۳۸۸
کلمه:سایت “آینده”  گزارش داده بر اساس شنیده ها  تلاشهایی برای اجرای علنی حکم ۵ تن از متهمان حوادث عاشورا که توسط قاضی صلواتی به اعدام محکوم شده اند، در جریان است.
بنا بر این گزارش، با توجه به این که دو محکوم که اعلام شد در سحرگاه پنجشنبه گذشته اعدام شده‌اند، از محکومان پرونده بمبگذاری در حسینیه رهپویان وصال شیراز بوده‌اند، احکام اولین گروه از متهمان حوادث عاشورا که شامل ۵ نفر می‌باشد، از سوی قاضی صلواتی ، رییس شعبه ۱۵ دادگاه انقلاب صادر شده و این ۵ نفر به اشد مجازات محکوم شده‌اند.
در بین این ۵ نفر علاوه بر ۳ نفری که بخشی از محاکمات آنها از صداوسیما در زمینه رفتن به اردوگاه اشرف و فیلمبرداری از اعتراضات پخش شد، دو مرد و زن بالای ۵۰ سال هم حضور دارند.
گویا فرزند این زن و شوهر در اردوگاه اشرف اقامت داشته و برادران مرد نیز در ابتدای انقلاب به دلیل عضویت در گروه تروریستی مجاهدین خلق اعدام شده‌اند.
گفته می‌شود تلاشهایی در جریان است تا اجرای اعدام این ۵ نفر قبل از ۲۲ بهمن در سطح شهر تهران ، به ویژه مسیر خیابان انقلاب و آزادی انجام شود که موافقت یا مخالفت با این امر بر عهده رییس قوه قضائیه است.
لازم به ذکر است محاکمه گروه دوم متهمان حوادث عاشورا که شامل ۱۴ تن است، از امروز در همین شعبه آغاز شده و پیش بینی می‌شود برای اکثر این افراد هم حکم اشد مجازات صادر شود.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

سلام
از اینکه نظر خود را راجع به این نوشته اعلام می کنید، متشکریم.
در اولین زمان ممکن پاسخ شما را خواهیم داد.
-------------------------------------------------
Hi.
Tank you for your comment about this post.
Answer your comment ASAP

آخرين آخبار