آخرین اخبار سانی نیوز

۱۳۸۸ دی ۲۱, دوشنبه

هاشمی رفسنجانی: سکوت نکرده ام


تاریخ انتشار: ۲۱ دی ۱۳۸۸
برخی افراد آلوده به اغراض سیاسی و جناحی دنبال جوسازی و ایجاد جنگ روانی در كشور هستند
جنبش راه سبز (جرس): رئیس مجلس خبرگان رهبری با اشاره به اختلافات موجود میان نیروهای سیاسی تاكید كرد:اقدامات برای حل مسائل موجود و رفع اختلافات باید با درك اهمیت زمان صورت پذیرد و اتلاف وقت می‌تواند فرصت‌ها را نابود كند.

علی اكبر هاشمی رفسنجانی در دیدار اعضای شورای مركزی مجمع نمایندگان ادوار مجلس شورای اسلامی افزایش اختلافات میان نیروهای سیاسی را مهم‌ترین مشكل كشور دانست و گفت: ریشه این اختلافات باید با عقلانیت شناسائی و خشكانده شود.

به گزارش وب سایت پارلمان نیوز، رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به اوضاع جهانی، منطقه و حضور نظامی كشورهای غربی در مرزهای زمینی و آبی جمهوری اسلامی ایران؛ تاكید كرد:یكدلی و وحدت در میان نیروهای سیاسی و مردم بیش از هر زمان دیگری نیاز است و همه باید با گذشت و فداكاری زمینه‌های آن‌را فراهم كنند.

هاشمی رفسنجانی تاكید كرد:دشمنان خارجی به وضعیت فعلی كشور و افزایش اختلافات دل‌ بسته‌اند و این در سخنانشان قابل مشاهده است.

وی ادامه داد:«اقدامات برای حل مسائل موجود و رفع اختلافات باید با درك اهمیت زمان صورت پذیرد و اتلاف وقت می‌تواند فرصت‌ها را نابود كند.»

رئیس مجلس خبرگان رهبری در پاسخ به سئوال یكی از حاضرین تصریح كرد:سكوت نكرده‌ام و همواره برای كمك به حل مشكلات بدون جنجال خبری تلاش خود را كرده‌ام.

وی ادامه داد: راه‌حل‌هایی را به تشخیص خود برای حل مشكلات پیش‌ آمده قبلا بیان كرده‌ام و تكرار مداوم آن‌را ضروری نمی‌بینم، مضافا اینكه متاسفانه برخی افراد آلوده به اغراض سیاسی و جناحی دنبال جوسازی و ایجاد جنگ روانی در كشور هستند كه ادامه این روند را به صلاح كشور نمی‌دانم.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

سلام
از اینکه نظر خود را راجع به این نوشته اعلام می کنید، متشکریم.
در اولین زمان ممکن پاسخ شما را خواهیم داد.
-------------------------------------------------
Hi.
Tank you for your comment about this post.
Answer your comment ASAP

آخرين آخبار