آخرین اخبار سانی نیوز

۱۳۸۸ دی ۲۱, دوشنبه

جرمی در پرونده فرزند شهید بهشتی تعریف نشده است/اجازه ملاقات وکیل داده نمی شود


دوشنبه, ۲۱م دی, ۱۳۸۸
کلمه: همسر دکتر سید علیرضا حسینی بهشتی از مشاورین مهندس میر حسین موسوی و فرزند شهید بهشتی، از طولانی شدن مدت زمان بازداشت همسرش اظهار نگرانی کرد. دکتر سید علیرضا بهشتی روز دوشنبه هفتم دی ماه، یک روز بعد از عاشورا در محل تدریس خود واقع در دانشگاه تربیت مدرس دستگیر شد و تا کنون جز تماس تلفنی کوتاهی با خانواده اش اطلاع دیگری از وی در دست نیست.
به گزارش خبرنگار کلمه ، همسر دکتر بهشتی گفت:در این مدت حتی وکلای وی نیز اجازه ملاقات با او را نداشته اند واین در حالی است که طبق گفته آنان هیچ جرم قضایی در پرونده ایشان تعریف نشده است واین  خلاف تمام موازین اسلامی و حقوق بشر است.
وی ضمن اظهار گله مندی از دستگیری همسرش توسط مسئولان نظامی که خون پدر بزرگوارش، شهید مظلوم آیت الله دکتر بهشتی باعث استحکام پایه های آن شده است، گفت:علیرغم پیگیری های مستمر دوستان، همرزمان وعلاقمندان به آرمانهای آن شهید مظلوم، تا کنون تمام تلاشهای خانواده شهید بهشتی برای آزادی او بی نتیجه بوده است.
همسر دکتر بهشتی همچنین خاطرنشان کرد:بازداشت ایشان وسخنان تهمت آمیزی که در حاشیه آن پیش آمده درحالی انجام می شود که تمام اندیشه و فعالیت های ایشان در جهت حفظ واعتلای جمهوری اسلامی بوده و بازگویی افتراهایی مشابه آنچه در سالهای اولیه انقلاب متوجه پدر بزرگوارش هم بوده، آنهم از جانب برخی پیشکسوتان انقلاب مایه تعجب است. وی همچنین گفت که البته برخی از این تهمت ها قابل پیگیری قانونی توسط ایشان است.
وی ضمن تاکید بر حل مشکل در درون نظام و به دور از هرگونه جنجال و هیاهو، توسل به راههای قانونی دیگر را نیز منتفی ندانست.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

سلام
از اینکه نظر خود را راجع به این نوشته اعلام می کنید، متشکریم.
در اولین زمان ممکن پاسخ شما را خواهیم داد.
-------------------------------------------------
Hi.
Tank you for your comment about this post.
Answer your comment ASAP

آخرين آخبار