آخرین اخبار سانی نیوز

۱۳۸۸ بهمن ۱, پنجشنبه

اختصاصی / ویژه برنامه های سالروز تولد ندا آقا سلطان در گفتگو با کاسپین ماکان


تاریخ انتشار: ۰۱ بهمن ۱۳۸۸
شبکه جنبش راه سبز (جرس): همزمان با سوم بهمن سالروز تولد ندا، ویژه برنامه هایی در برخی از شهرهای بزرگ جهان از جمله تورنتو، استکهلم، مونیخ، کپنهاک ، اورنج کانتی، لندن و آتلانتا از سوی ایرانیان و آزادیخواهان برگزار خواهد شد.
  کاسپین ماکان نامزد ندا آقا سلطان  در گفت و گو با جرس با بیان اینکه "راه ندا راه خشونت نیست" افزود:" راه ندا، راه شجاعت در برابر استبداد تا صبح پیروزی است."
کاسپین ماکان در خصوص برگزاری برنامه ای مشابه در تهران گفت: با آنکه دستیابی به آزادی بهای سنگین دارد اما چون متاسفانه حاکمیت کوچکترین و آرامترین مخالفتها و اعتراض ها را نیز تحمل نمی کند با خشونت تمام عیار با معترضین برخورد می کند, بیم آن داریم که برنامه ای اعلام کنیم و در جریان آن عده ای مصدوم شوند.  بهمین خاطر در تهران هیچ برنامه ای را اعلام نکرده ایم.
نامزد ندا آقا سلطان همچنین تصریح کرد: از طریق سایتهای اجتماعی متوجه شدم که مردم به صورت خودجوش قرار گذاشته اند که عصر روز سوم بهمن به محله امیرآباد و جایی که ندا به شهادت رسید بروند و با روش کردن شمع و اهدای گل، یاد او را گرامی بدارند. درخواست می کنم اگر چنین برنامه ای برگزار می شود حتما در سکوت باشد که بهانه ای به دست سرکوبگران داده نشود.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

سلام
از اینکه نظر خود را راجع به این نوشته اعلام می کنید، متشکریم.
در اولین زمان ممکن پاسخ شما را خواهیم داد.
-------------------------------------------------
Hi.
Tank you for your comment about this post.
Answer your comment ASAP

آخرين آخبار