آخرین اخبار سانی نیوز

۱۳۸۸ تیر ۲, سه‌شنبه

رسايي:آقاي موسوي شما روزثبت نام در وزارت کشور امضا کردي که من ولايت فقيه را قبول دارم

شهرري - نماينده مردم تهران در مجلس شوراي اسلامي گفت: 30 سال است که دشمن هر از چند گاهي با يک لباس، چهره و يک نقاب به ميدان مي آيد و ما براي نگهداري از درخت انقلاب اسلامي بايد خون بدهيم.
حجت الاسلام حميد رسايي دوشنبه شب درآيين بزرگداشت بسيجي شهيد "حسين غلام کبيري" که درمقابله با آشوبگران در تهران به شهادت رسيد درمسجد امام حسن عسکري(ع) شهرري افزود: سالهاي نخست انقلاب، اولين توطئه هاي دشمن، توطئه هاي فرهنگي بود، با مطبوعات خود از همان روزهاي اول انقلاب حمله و اهانت به سپاه، بسيج، شوراي نگهبان و زير سووال بردن ارزشها را شروع کردند. 
وي اظهار داشت: فکر نکنيد اين جريان مطبوعاتي فاسد که به تعبير رهبر انقلاب پايگاه داخلي دشمن است و در مواقع مختلف از جمله درگيري هاي اخير خودش را نشان مي دهد، تازه درست شده است، سالهاي نخست انقلاب نيز همين ها بودند که توطئه مي کردند. 
رسايي تصريح کرد: در آن زمان با قاطعيت امام (ره) و با يک دستي و وحدت نيروهاي انقلاب، توطئه هاي فرهنگي دشمنان پاسخ داده و خنثي شد. 
وي افزود: بعد از اين مرحله آنها به سمت جنگ هاي داخلي رفتند، در ترکمن صحرا، سيستان و بلوچستان، کردستان و خوزستان جنگ هاي قبيله اي و داخلي بين مردم به راه انداختند. 
رسايي با اشاره به هشت سال دفاع مقدس گفت: بعد از به کنترل درآمدن جنگ هاي داخلي، دشمن حمله نظامي گسترده را آغاز کرد و نزديک به يک هزار کيلومتر از فاو تا اشنويه را مورد تجاوز قرار داد و اين جنگ فرسايشي هشت سال ما را وادار به دفاع کرد و در اين دفاع گوشت و خون فرزندان ما و پاکترين، بهترين و اصيل ترين نيروهاي انقلاب را داديم تا انقلاب به امروز برسد. 
وي افزود: بعد از جنگ هاي داخلي به سمت برخي کودتاها رفتند، کودتاي نوژه در 18 تير سال 59 در حال اجرا بود که با هوشياري خنثي شد. 
رسايي گفت: دستگاه جاسوسي و برنامه ريزي استکبار جهاني همواره در آستين خود موجوداتي را دارد، برخي ها در سالهاي نخست انقلاب چهره شان براي مردم مشخص شد و برخي هم ماندند و 20 سال گذشت و بعد از 20 سال چهره حقيقي شان دارد آشکار مي شود. 
وي افزود: انقلاب ما انقلاب پاکي است که اين پاکي را از خون شهدا، جگرهاي سوخته پدران و مادران شهدا دارد. 
وي گفت: انقلاب به اين پاکي، ناپاکي در خودش نگاه نمي دارد، بعضي ها داشتند در تاريخ انقلاب اسوه باقي مي ماندند و در تاريخ انقلاب با صفت نخست وزير امام (ره) و دفاع مقدس نوشته و ثبت مي شدند، اما همه ديدند که خداوند تبارک و تعالي يک نفر را که 20 سال در سکوت بود چگونه از زير به رو آورد و برگرداند، چهره و باطن حقيقي آن فرد را نشان داد و در تاريخ نام او را آشوبگر ثبت کرد. 
وي خاطرنشان کرد: اين ها همه از خون شهداست، امثال من و مسوولاني که امروز هستند بايد به خودشان بلرزند و از عاقبت شان به خدا پناه ببرند که بعد از 20 سال خون امثال شهيد کبيري و امثال او دامن مان را نگيرد. 
رسايي افزود: تنها يک راه مي تواند ما را در امان نگاه دارد و آن هم پيروي از ولايت فقيه است، هرکس از ولايت پيروي کرد در امان مي ماند، جاده ولايت در طول تاريخ يک جاده امن است. 
وي گفت: در طول تاريخ هر چه نگاه کنيم مي بينيم هر که با علي و آل علي (ع) در افتاد، ور افتاد. 
وي ادامه داد: دوره هايي آمد که در کشور مديريت اشرافي حاکم شد و همين باعث شد مردم نگاه شان کمي منفي شود. 
رسايي گفت: هر جا از راه شهدا جدا شديم، سيلي خورديم؛ هر جا از خط شهدا که خط امام و رهبري است، دور شديم، سيلي خورديم، در ميدان سياست مشارکت ها حداقلي شد با اينکه اسم سازندگي بود و کشور به سمت سازندگي مي رفت و خيلي کارها و زحمت ها کشيده مي شد ولي متاسفانه اشرافي گري حاکم شد. 
وي افزود: مردم با صندوق ها با انقلاب و ارزش هاي انقلاب قهر نکردند، با بسيج و شهادت قهر نکردند، مردم با اسراف، تبعيض، فساد و با مديريت اشرافي و رفت و آمدهاي اشرافي در خيابان ها قهرند. 
رسايي خاطرنشان کرد: خون اين شهيد و ساير کشته شده ها به گردن بعضي از اين آقايان مانند آقاي موسوي است و بايد پاسخگو باشند. 
وي گفت: تلقي شان اين بود که مردم به پاي صندوق هاي اخذ راي نمي آيند و مشارکت حداکثري درصورتي امکانپذير مي شود که شعارهاي ضد انقلابي بدهيم، حمايت از فلسطين، حزب الله لبنان را زيرسووال ببريم و به احمدي نژاد حمله کنيم که چرا تو درمورد هولوکاست حرف زدي و احمدي نژاد را مسخره کنيم که چرا در جلسه دوربان (2) اين طور رژيم صهيونيستي را زير سووال بردي. 
وي افزود: نظرشان اين بود که ما امام و ولايت را زير سووال ببريم، گفتند اگر اين حرفها را بزنيم، جمعيتي که ازصندوق ها قهر کرده اند به پاي صندوق ها مي آيند. 
رسايي گفت: مردم وقتي صداقت، کار و تلاش و مردانگي را ديدند، شجاعت در مبارزه با فساد، استکبار ستيزي، رنگ امام (ره) و شهادت، بسيج، روضه و حسين (ع) حقيقي را ديدند به پاي صندوق آمدند و به آن کس که مي فهميدند، راي دادند. 
وي گفت: آنها مي گويند چرا اينها به ما راي ندادند، اينها که ضد انقلاب بودند سالها با انقلاب قهر کرده بودند و حالا که آمده اند بايد به ما راي بدهند، ما شعارهاي ضد انقلابي داديم، چرا به ما راي ندادند و به او راي دادند غير ممکن است. 
رسايي افزود: برداشت شما از مردم غلط است، شما به دستور مدير جنگ رواني تان در تلويزيون گفتيد احمدي نژاد دروغ مي گويد تا مردم ديگر حرفهاي احمدي نژاد باورشان نشود و در تلويزيون گفتيد مردم به دروغگو راي ندهيد، مردم هم حرفت را گوش کردند و به دروغگو راي ندادند، فهميدند تو دروغ مي گويي به تو راي ندادند. 
وي گفت: من معتقدم بسياري از اينهايي که به خيابانها مي ريزند، کارهاي غير قانوني مي کنند ، چه راهپيمايي غير قانوني و چه آتش زدن که مقدمه اش همان راهپيمايي غير قانوني است، اينها اساسا در انتخابات شرکت نکرده اند و به هيچ کس راي نداده اند. 
وي افزود: بسياري از اين 13 ميليون نفر به پاي صندوق آمدند، راي به نظام جمهوري اسلامي، ولايت ففيه و قانون اساسي دادند، هر چند به نامزد ما راي ندادند به جمهوري اسلامي راي دادند . 
رسايي اظهار داشت: تو در وقت ثبت نام در وزارت کشور امضا کردي که من قانون اساسي و ولايت فقيه را قبول دارم، بعد از روز جمعه که راي نياوردي زير همه چيز زدي و معلوم شد که تو قانون اساسي، شوراي نگهبان و ولايت فقيه را قبول نداري و معلوم شد که تو از روز اول دروغ مي گفتي و اگر امروز هم انتخابات بشود، همان 13 ميليون نفر هم به تو راي نمي دهند، چون مي فهمند دروغگو بودي و غير از اين هم نيست. 
رسايي اظهار داشت: من از قوه قضاييه مي خواهم تا با سردسته آشوبگران و عناصر اصلي آنها برخورد کند.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

سلام
از اینکه نظر خود را راجع به این نوشته اعلام می کنید، متشکریم.
در اولین زمان ممکن پاسخ شما را خواهیم داد.
-------------------------------------------------
Hi.
Tank you for your comment about this post.
Answer your comment ASAP

آخرين آخبار