آخرین اخبار سانی نیوز

۱۳۸۸ تیر ۲, سه‌شنبه

بهروزي در گفت‌و‌گو با ايلنا: طرفداران موسوي بانك‌هارا آتش نمي‌زنند


ایلنا: دبيركل جامعه زينب تاكيد كرد: اصلا نبايد اجازه دهيم كه خدائي ناكرده موسوي با بني صدر مقايسه شود و زبان تلخ در كشور شايع گردد، بلكه در چنين مواردي بايد از طريق نامه محرمانه به گويندگان چنين مطالبي تذكر داد.
مريم بهروزي‌ در‌ گفت‌وگو با خبرنگار ايلنا، با تاكيد‌ بر‌حفظ بي‌طرفي صدا و سيما در شرايط فعلي كشور اظهار داشت: تدابير هوشمندانه رهبر معظم انقلاب حقيقتا همه چالش‌هاي ممكن را التيام بخشيد و اين مسئله ايجاب مي‌كند صدا و سيما نيز در برنامه‌هاي خود عادلانه برخورد كند و بي‌طرفي خود حفظ كند و در مسير پيشبرد منويات ايشان رسالت اطلاع رساني خود را به انجام برساند. 
وي با اشاره به سخناني مبني بر مقايسه وقايع اخير و موضع گيري‌هاي مير‌حسين موسوي با رفتارهاي برخي گروه‌ها در سال 60 ‏، اظهار داشت: چنين مطالبي را نمي‌پسندم، ولي توصيه به بزرگان كار پسنديده‌اي است و در قرآن مي‌بينيم كه خداوند حتي حضرت نوح را نيز موعظه كرده است. 
وي افزود: مقام معظم رهبري در خطبه‌هاي نماز جمعه با يادآوري اينكه موسوي 8 سال نخست وزير ايشان بوده است، سنگ تمام گذاشتند كه اين اعتبار بزرگي است و از اين سخنان بايد حسن استفاده را كنيم. 
وي با تاكيد بر اينكه بازگويي چنين مطالبي به ضرر ميرحسين موسوي هم هست، گفت: اصلا نبايد اجازه دهيم كه خدائي ناكرده موسوي با بني صدر مقايسه شود و زبان تلخ در كشور شايع گردد، بلكه در چنين مواردي بايد از طريق نامه محرمانه به گويندگان چنين مطالبي تذكر داد. 
بهروزي با بيان اينكه درخشان‌ترين دوره اجرايي كشور، دوران آيت الله خامنه‌اي بوده است، تصريح كرد: مشخص است كه طرفداران موسوي بانك‌ها را آتش نمي‌زنند و چنين اعمالي كار منافقين است. 
دبيركل جامعه زينب در پاسخ به سوالي درباره بي طرفي شوراي نگهبان و سخنان علي لاريجاني درباره موضع‌گيري برخي اعضاي اين شورا در انتخابات، اضافه كرد: از سخنان وي با توجه به اينكه رئيس مجلس شوراي اسلامي است، مي توان حسن استفاده را كرد، ولي به نظر من فقهاي شوراي نگهبان عالم و معتمد رهبري هستند و گرايشات آنها در اين قضيه دخالت نخواهد داشت و ان شاء الله عدالت را اجرا مي‌كنند. 

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

سلام
از اینکه نظر خود را راجع به این نوشته اعلام می کنید، متشکریم.
در اولین زمان ممکن پاسخ شما را خواهیم داد.
-------------------------------------------------
Hi.
Tank you for your comment about this post.
Answer your comment ASAP

آخرين آخبار