آخرین اخبار سانی نیوز

۱۳۸۸ تیر ۲, سه‌شنبه

واکنش نايب رييس کميسيون امنيت ملي به حمايت فرزند شاه مخلوع از موسوي

نايب رييس کميسيون امنيت ملي و سياست خارجي مجلس شوراي اسلامي با اشاره به صحبت هاي فرزند شاه مخلوع مبني بر حمايت از مير حسين موسوي گفت:موسوي هم راستا با منافقين و سلطنت طلبان حرکت نکند که سرنوشت مبهمي را براي او به ارمغان مي آورد.
فرزند شاه مخلوع در مصاحبه با شبکه خبري سي.ان.ان، گفت که راه او با "مسير موسوي و دوستانش که ازجمله افرادي بودند که پدرش را از تخت پايين آوردند، هم اکنون به يک تقاطع مشترک رسيده است "،و اگر مدافع يک دعوي مشترک با آنها باشد، به گذشته نگاه نخواهد کرد. 
"حسين سبحاني نيا" در گفت وگو با خبرنگار سياسي ايرنا تاکيد کرد: حرکات اخير در کشور سرنخ هايش به خارج کشور متصل است. بسياري از سردمداران بيگانه و همچنين منافقين در قبل از انتخابات صحبت هايي مبني بر اغتشاشات در کشور را داشتند. 
نايب رييس کميسيون امنيت ملي و سياست خارجي مجلس شوراي اسلامي تاکيد کرد: هدايت اينگونه برنامه ها و تظاهرات هاي خياباني از قبل از انتخابات در بيرون مرزها تدوين شده بود و اين اغتشاشگران به دنبال فضا و شرايطي مي گشتند که از آمادگي سياسي مردم سوءاستفاده کرده و مردم را به دام بياندازند. 
وي با اشاره به صحبت هاي فرزند مخلوع شاه گفت:اظهارات پهلوي در همين راستا است با گزارش هايي که داشتيم سلطنت طلبان تمام نيروهايشان را براي حضور در تهران فراخان کرده اند اين اظهارات با شواهد و قرائني که وجود دارد نشان دهنده هم پيماني مخالفان نظام 
است. 
نماينده مردم نيشابور در مجلس شوراي اسلامي با اشاره به اينکه حرکات ها و آشوب هايي صورت گرفته با حرکت ضد انقلاب خارج کشور هدايت مي شود افزود:موسوي هم در دام اين حرکت و افراد تندرو افتاده است و هم سو با آنان حرکت مي کند. 
سبحاني نيا با اشاره به شعار قانون گرايي موسوي اظهار داشت: او شعار قانون گرايي مي دهد ولي خودش به قانون تمکين نمي کند.موسوي بايد متوجه راهي که در پيش گرفته، باشد. 
وي افزود:افراد زيادي بودند که راهشان را از انقلاب جدا کردند حيف است که موسوي گرفتار اين دام شود. 

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

سلام
از اینکه نظر خود را راجع به این نوشته اعلام می کنید، متشکریم.
در اولین زمان ممکن پاسخ شما را خواهیم داد.
-------------------------------------------------
Hi.
Tank you for your comment about this post.
Answer your comment ASAP

آخرين آخبار