آخرین اخبار سانی نیوز

۱۳۸۸ تیر ۲, سه‌شنبه

آليا: منافقين و سلطنت طلبان، به موسوي احساس نزديکي مي کنند

عضو کميسيون امنيت ملي و سياست خارجي مجلس شوراي اسلامي با اظهار تاسف نسبت به صحبت هاي فرزند مخلوع شاه در خصوص حمايت از موسوي تاکيد کرد:منافقين و سلطنت طلبان با موسوي احساس نزديکي مي کنند.
فرزند شاه مخلوع در گفت وگو با شبکه خبري سي.ان.ان گفت که راه او با "مسير موسوي و دوستانش که ازجمله افرادي بودند که پدرش را از تخت پايين آوردند، هم اکنون به يک تقاطع مشترک رسيده است "،اگر مدافع يک دعوي مشترک با آنها باشد، به گذشته نگاه نخواهد کرد. 
"فاطمه آليا" در گفت وگو با خبرنگار سياسي ايرنا تاکيد کرد:موضع گيري نامزدها نبايد به گونه اي باشد که احساس نزديکي بيگانگان نسبت به آنان ايجاد شود. متاسفانه موضع گيري موسوي و طرفدارانش باعث شده که منافقين به آنان احساس نزديکي کنند. 
وي تاکيد کرد: موسوي با فعاليت ها و کارهايي که در اين مدت انجام داده احساس نزديکي بيگانگان با خودش را ايجاد کرده بايد از او اين سوال شود که چرا او که نخست وزير يکي از بهترين دوران هاي ايران بود بايد کاري بکند که بيگانگان با او احساس راحتي داشته باشند. 
وي اظهار داشت:هنوز هم براي موسوي دير نشده است ملت ما ملتي هستند که مي بخشند پس موسوي مطمئن باشد اگر رفتارش را تصحيح کند بخشيده مي شود موسوي بايد از کارهاي نادرست گذشته دست بردارد و از مردم عذرخواهي کند. 
آليا افزود:موسوي بايد بررسي کند چرا کسي که سالهاست براي مردم به زباله دان تاريخ پيوسته بايد به خودش اجازه دهد چنين اظهاراتي مطرح کند. 
عضو کميسيون امنيت ملي و سياست خارجي مجلس شوراي اسلامي تاکيد کرد: طاغوت نيز بداند که هميشه مورد تنفر مردم ايران بوده است و مردم ايران هيچ گاه به آنان توجه نمي کنند آنان به هر دري بزنند و بخواهند خود را به کسي وصل کنند در بين مردم جايي ندارند. 

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

سلام
از اینکه نظر خود را راجع به این نوشته اعلام می کنید، متشکریم.
در اولین زمان ممکن پاسخ شما را خواهیم داد.
-------------------------------------------------
Hi.
Tank you for your comment about this post.
Answer your comment ASAP

آخرين آخبار