آخرین اخبار سانی نیوز

۱۳۸۸ آذر ۲۵, چهارشنبه

دعوت حامیان جنبش سبز برای شرکت در راهپیمایی 27 آذر


6:04 عصر چهارشنبه، 25 آذر 1388
برخی گروهای فعال حامی جنبش سبز با صدور بیانیه‌ای از مردم دعوت نمودند تا در راهپیمایی که روز جمعه 27 آذر در سراسر کشور برگزار می گردد شرکت فعال داشته باشند.

این راهپیمایی قرار است به دعوت شورای تبلیغات اسلامی پس از نماز جمعه در همه شهرهای ایران برگزار گردد. در تهران نیز این راهپیمایی از مقابل دانشگاه تهران آغاز خواهد شد. نماز جمعه این هفته را آیت‌الله امامی کاشانی اقامه خواهد کرد. تاکنون خبری در مورد احتمال شرکت مهدی کروبی و میر حسین موسوی در این راهپیمایی کسب نشده است اما به محض دریافت هر خبر موثقی در اینباره اطلاع رسانی خواهد شد. متن کامل این بیانیه به شرح زیر است:

مردم ایران!
پنج شنبه 26 آذر ساعت 10 شب‌، فریاد الله‌اکبر سرخواهیم داد،‌ در این فرصت کوتاه نیاز به بسیج همه ابزارهای ارتباطی و اطلاع‌رسانی وسیع داریم. فرصت کوتاه است و رسانه شمایید! آخرین حربه کودتاچیان را از آنان بگیریم. ملت بزرگ ایران طی 6 ماه گذشته در برابر خشونت وحشیانه دولت دروغ و تجاوز مقاومت کرده است و اینک در آستانه ماه محرم به حساس‌ترین مرحله از مبارزات مدنی خود رسیده ایم. در این مدت کودتاچیان تمام ابزارهای خشونت و سانسور و سرکوب را به کار بردند تا مشعل سبز حق طلبی و آزادی خواهی ملت ایران را برای همیشه خاموش کنند و هر بار با هوشیاری و اتحاد ملت شکستی سخت را متحمل شدند.
آن‌ها در 16 آذر ماه، آخرین و کثیف ترین نمایش خود را تدارک دیدند تا ملت حق طلب ایران را به کینه توزی و انتقام جویی متهم ساخته و به این بهانه منتخبان واقعی ملت را حذف کنند. اما آگاهی شهروندان و هوشیاری منتخبان ملت سبب شد این نیرنگ به خودشان برگردد و جمعه 27 آذر ماه فرصتی دیگر برای حضور میلیونی ملت آزادی خواه ایران در خیابانها فراهم شود؛ و مکرو مکر الله و الله خیر الماکرین!
نمایش قرآن بر نیزه کردن کودتاچیان به فرصتی تبدیل شد که یک بار دیگر با حضور عظیم خود چشم جهانیان را خیره سازیم. ما همچون روز قدس سبز، روز 13 آبان و روز 16 آذر به خیابان می آییم که اثبات کنیم که با هیچ اندیشه ای سر ستیز نداریم. اما اجازه نمیدهیم که تحت هیچ عنوانی رای و سرنوشت مان را از ما بدزدند.
هیهات که سرنوشت ما این نیست که تحت حاکمیت دروغ و وقاحت زندگی کنیم! به خیابان می آییم که فریاد بزنیم میزان رای ملت است و هیچ کس حق ندارد خود را قیم این ملت رشید بداند. به خیابان می آئیم تا اجازه ندهیم دیکتاتوری خود را به نام دفاع از مذهب و روحانیت توجیه کنند. این بار هم مانند تجمع خودجوش 7 تیر، محتاج حمایت و همدلی تک تک شهروندان هستیم. فرصت کوتاه است و رسانه ها محدود شده اند، اما شب پرستان مخفیانه مشغول جمع آوری نیروهای خود برای نمایش قدرت در روز جمعه هستند. این بار هم رسانه شمائید.
دراین ساعات حساس باقی مانده، نیازمند اطلاع رسانی وسیع تک تک شهروندان مسئول و آگاه ایرانی هستیم جمعه 27 آذر 88 ، بعد از نماز جمعه، محل تظاهرات دولتی: مقابل سر در اصلی دانشگاه تهران برای حضوری عظیم و میلیونی نیازمند بسیج تمام امکانات برای اطلاع رسانی هستیم؛ رســانـه شــمایید.
 

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

سلام
از اینکه نظر خود را راجع به این نوشته اعلام می کنید، متشکریم.
در اولین زمان ممکن پاسخ شما را خواهیم داد.
-------------------------------------------------
Hi.
Tank you for your comment about this post.
Answer your comment ASAP

آخرين آخبار