آخرین اخبار سانی نیوز

۱۳۸۸ آذر ۲۵, چهارشنبه

كناره‌گیری معترضانه چهره برجسته جامعه روحانیت مبارز


8:37 عصر چهارشنبه، 25 آذر 1388
آیت‌الله محمد امامی كاشانی، چهره برجسته و شاخص جامعه روحانیت مبارز تهران در 6 ماه اخیر از حضور در جلسات شورای مركزی این تشكل خودداری كرده است.

به گزارش آینده، آیت‌الله امامی كاشانی، عضو فقهای شورای نگهبان و مسئول مدرسه عالی شهید مطهری كه پیش از این دبیر كلی جامعه روحانیت مبارز تهران را برعهده داشت، در اعتراض به تندروی‌های برخی اعضای این تشكل و عدم برخورد جامعه روحانیت مبارز با این افراد، از شركت در جلسات شورای مركزی این جامعه كناره‌گیری كرده است.
آیت‌الله امامی كاشانی استاد برجسته اخلاق كه از اتهام‌سازی و اهانت برخی كاندیداهای ریاست جمهوری به شخصیت‌های برجسته انقلاب و عدم واكنش جامعه روحانیت مبارز در این‌باره، دلگیر شده بود، ‌نسبت به مواضع برخی اعضای شورای مركزی این جامعه به شدت منتقد است.
بنابر شنیده‌ها اگرچه آیت‌الله امامی كاشانی درباره راه‌حل اصلاح وضعیت موجود جامعه روحانیت مبارز تهران نظرات تكان‌دهنده‌ای دارد، اما كارگروهی مركب از تعدادی از اعضای معتدل شورای مركزی جامعه روحانیت مبارز تهران با رایزنی با ایشان و برخی دیگر از اعضای ارشد روحانیت مبارز، در جهت كاهش اختلافات فعال شده است.
گفتنی است، آیت‌الله امامی كاشانی كه همواره به داشتن دیدگاه های اعتدالی و اخلاقی در مسایل سیاسی شهرت دارد، روز یكشنبه با تجمع طلاب و سخنرانی برخی از چهره‌های تندرو در مدرسه عالی شهید مطهری موافقت نكرد.
 

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

سلام
از اینکه نظر خود را راجع به این نوشته اعلام می کنید، متشکریم.
در اولین زمان ممکن پاسخ شما را خواهیم داد.
-------------------------------------------------
Hi.
Tank you for your comment about this post.
Answer your comment ASAP

آخرين آخبار