آخرین اخبار سانی نیوز

۱۳۸۸ آذر ۲۵, چهارشنبه

پدر و مادرشهيد پوراندرجانی: رامين به قتل رسيده و خودکشی نکرده است


روشنگري : ساعاتی پس از آنکه يک عضو کميته ويژه مجلس برای پيگيری حوادث بعد از انتخابات اعلام کرد "مرگ پزشک کهريزک نياز به بررسی ندارد" ، خانواده رامين پوراندر جانی در مصاحبه با "روز" از برخوردها و سخنان متناقض مسولين انتقاد و بار ديگر تاکيد کردند که اين پزشک جوان به هيچ عنوان خودکشی نکرده اماهيجکس جرات ندارد واقعيت را بيان کند.
فرهاد تجري، ديروز با بيان اينکه "از نظر ما مرگ پزشک کهريزک مشخص است و نياز به بررسی ندارد" مدعی شده بود: "ايشان در گذشته قرص‌هايی مصرف مي‌کرده که احتمالا بر اساس مصرف همان‌ها دچار مسموميت شده است و نيازی نمي‌بينيم که مجلس وقت خود را برای اين موارد بگذارد".


در پاسخ به اين اظهار نظر،رضا قلی پوراندرجاني، پدر رامين پوراندرجاني، ديروز در مصاحبه با "روز" از اظهارات متناقض مسولان انتقاد کرد و گفت: "اول گفتند سکته قلبی بوده و بعد قضيه خودکشی را مطرح کردند و سپس گفتند که مسموميت بوده و تاکنون هيچ گونه پاسخ درستی به ما نداده اند".

آقای پوراندرجانی خبر از شکايت خانواده اين پزشک جوان داد و افزود: "ما در تهران شکايت کرده و خواهان روشن شدن قضيه قتل رامين شديم و پرونده پسرم در دادسرای جنايی تهران است اما تاکنون هيچ گونه رسيدگی صورت نگرفته است".

وی افزود: "تاکنون هيچ مسولی برای پی گيری موضوع، به ما مراجعه نکرده و در مراجعه به دادسرای جنايی و ثبت شکايت، توانستيم يکبار قاضی پرونده را ببينيم و با قاضی حرف بزنيم اما بعد از آن کسی سراغی از ما نگرفت و هيچ جوابی هم تاکنون به ما نداده اند".

پدر رامين پوراندرجانی سپس از به کار بردن عنوان "پزشک کهريزک" برای فرزندش به شدت گله کرد و گفت: "مادر رامين و ما از اين موضوع واقعا ناراحت هستيم. چرا می گوييد پزشک کهريزک؟ پسر من يک سرباز وظيفه بود و برای خدمت به ميهنش، به خدمت سربازی رفته بود؛ او نه کادر رسمی ناجا بود و نه کادر کهريزک و خواهش ما اين است که اين عنوان را برای فرزند ما به کار نبريد".

وی در پاسخ به اين سوال که چگونه ميخواهيد قضيه قتل رامين را پی گيری کنيد؟ گفت: "چگونه می توانيم پی گيری کنيم وقتی هيچ جوابی نمی دهند و رسيدگی نمی کنند".

آقای پوراندرجانی تصريح کرد: "اگر ميخواستند جوابی بدهند و پی گيری کنند، تاکنون داده بودند؛ نمی خواهند هيچ جوابی بدهند و ما همه چيز را به خدا سپرده ايم چون نه کسی را داريم که کمکی بکند و نه کسی به اين موضوع رسيدگی می کند".

وی در عين حال يادآور شد: "بزرگترين ضربه اين بود که بچه ما از بين رفت و حالا اينها چه جوابی دارند که به ما بدهند".

مادر رامين پوراندر جانی نيز، در گفتگو با روز بار ديگر بر حرف قبلی خود تاکيد کرد که رامين به هيچ عنوان اهل خودکشی نبود.

وی با بيان اينکه خدا بايد حق ما را بگيرد، گفت: "هيچ کسی جرات ندارد واقعيت را بيان کند و بگويد چه اتفاقی افتاده است در حاليکه همه نيک ميدانند پسر من خودکشی نکرده است".

خانم پوراندرجانی با اشاره به اظهارات ديروز فرهاد تجری گفت: "او را و بقيه کسانی که درباره رامين دروغ پردازی می کنند به خدا سپرده ام".


25 آذر 1388    20:45

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

سلام
از اینکه نظر خود را راجع به این نوشته اعلام می کنید، متشکریم.
در اولین زمان ممکن پاسخ شما را خواهیم داد.
-------------------------------------------------
Hi.
Tank you for your comment about this post.
Answer your comment ASAP

آخرين آخبار