آخرین اخبار سانی نیوز

۱۳۸۸ آذر ۲۵, چهارشنبه

استاندار تهران: نیازی به مجوز نیست، همه راهپیمایی کنند!

کلمه :استاندار تهران در خصوص درخواست برخی گروهها و احزاب سیاسی برای برپایی تظاهرات به دلیل اهانت به ساحت امام(ره) گفت: شورای تبلیغات اسلامی برای راهپیمایی روز جمعه از همه اقشار و گروههای سیاسی برای شرکت دعوت کرده است پس نیازی به راهپیماییهای جداگانه نیست.

به گزارش مهر، مرتضی تمدن روز چهارشنبه در همایش واکاوی فتنه های بعد از انتخابات با بیان این مطلب اظهار داشت: گروههای مختلفی که دم از امام می زنند بهتر است در راهپیمایی روز جمعه شرکت کنند و در کنار مردم قرار گیرند و اظهار وفاداریشان به امام را از این طریق نشان دهند.

وی با اشاره به راهپیماییهای ۱۳ آبان و ۱۶ آذر گفت: سران فتنه تلاش کرده اند تا توده های مردم را به خیابانها بریزند که خوشبختانه این اتفاق نیفتاد و ملت آگاه ایران در دام سران فتنه نیفتادند.

تمدن افزود: این افراد که تلاش می کردند در ۱۶ آذر پیراهن خونین به دست آوردند تا پیراهن عثمان کنند به دنبال درگیری با نیروی انتظامی بودند که به لطف خدا و هوشیاری مسئولان این اتفاق نیفتاد.

استاندار تهران افزایش سطح بصیرت، بالا بردن آگاهی مردم در برابر این فتنه و بالا بردن مصونیت آحاد جامعه با کار فرهنگی و ایجاد آگاهی و روشنگری را از مهمترین برنامه ها برای مقابله با فتنه برشمرد.

استاندار تهران در ادامه گفت: در برخی از مواقع ما به خاطر اینکه از آشوب و ناامنی جلوگیری کنیم مجبور به قطع موبایلها و حتی برخی از ایستگاههای مترو بودیم ولی در ۱۶ آذر تصمیم بر آن شد که این افراد با تمام قوا وارد شوند و ما نیز هیچ دخالتی نداشته باشیم به طوری که نه موبایلها را قطع کردیم و نه ایستگاه مترویی تعطیل شد و این افراد نیز از طریق sms و سایتها و ماهواره ها قبل از ۱۶ آذر شروع به تبلیغات کردند.

تمدن در ادامه گفت: بنده از رسانه ها می خواهم در خصوص تجمعات ۱۷ و ۱۸ آذرماه آمارگیری کنند که چه میزان دانشجو به خیابانها آمدند و یا در دانشگاهها دست به تظاهرات زدند.

وی در پایان سخنان خود خطاب به ائمه جمعه استان تهران گفت: سران فتنه تلاش دارند تا این آشوبها را به شهرستانها بکشانند که خوشبختانه تا به امروز این اتفاق نیفتاده است و مردم ما نیز اجازه نخواهند داد که این اتفاق رخ دهد.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

سلام
از اینکه نظر خود را راجع به این نوشته اعلام می کنید، متشکریم.
در اولین زمان ممکن پاسخ شما را خواهیم داد.
-------------------------------------------------
Hi.
Tank you for your comment about this post.
Answer your comment ASAP

آخرين آخبار