آخرین اخبار سانی نیوز

۱۳۸۸ آذر ۲۵, چهارشنبه

يورش وحشيانه گارد زندان به زندانيان سياسي گوهردشت کرج

آژانس ايران خبر - ۱۳۸۸/۹/۲۴
صبح امروز گارد زندان گوهردشت کرج به زندانيان سياسي و ساير زندانيان بي دفاع بند 4 زندان گوهردشت کرج يورش بردند و زندانيان را مورد اهانت و اذيت وآزار قرار دادند.
روز سه شنبه 24 آذر ماه گارد زندان به بند 4 زندان گوهردشت کرج که محل بازداشت اکثر زندانيان سياسي است يورش بردند و زندانيان را با عربده کشي اهانت و بدرفتاري به سالن هواخوري که رو باز است و در معرض سرماي شديد مي باشد براي مدت طولاني منتقل کردند. سپس همراه با سگهاي خود به سلولهاي زندانيان سياسي يورش بردند و حداقل وسائل شخصي آنها را که توسط خانواده هايشان تامين شده بود پخش و تخريب کردند. دست نوشتها و کارتهاي تلفن که براي تماس با خانواده هاي خود مورد استفاده قرار مي دادند را با خود بردند. گارد زندان حتي مواد غذايي که زندانيان سياسي که از فروشگاه زندان خريداري کرده بودند را با خود بردند.
در اين يورش وحشيانه نزديک به 40 نفر از نيروهاي گارد زندان شرکت داشتند آنها توسط مرادي و سميعي فرماندهي مي شدند. اين يورش وحشيانه براي مدتي طولاني ادامه داشت. علي حاج کاظم رئيس زندان گوهردشت کرج دستور دهنده اين يورش بود و تحت نظارت کرماني و فرجي رئيس و معاون حفاظت و اطلاعات زندان صورت مي گرفت.
بند 4 زندان گوهردشت کرج محل بازداشت اکثر زندانيان سياسي است که از جمله آنها ؛ منصور اسالو رئيس هيئت مديره شرکت واحد اتوبوس راني تهران و حومه،علي صارمي،سعيد ماسوري، افشين بايماني، ارژنگ داودي،علي معزي،هود يازرلو، ميثاق يزدان نژاد،محمد علي منصوري،شيرمحمد رضائي،منصور رادپور و تعداد زيادي از زندانيان سياسي ديگر مي باشند.
فعالين حقوق بشر ودمكراسي

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

سلام
از اینکه نظر خود را راجع به این نوشته اعلام می کنید، متشکریم.
در اولین زمان ممکن پاسخ شما را خواهیم داد.
-------------------------------------------------
Hi.
Tank you for your comment about this post.
Answer your comment ASAP

آخرين آخبار