آخرین اخبار سانی نیوز

۱۳۸۸ آذر ۱۰, سه‌شنبه

9آذر: کروبی:از اين وضعيت ناگوار و شرايط تلخ، عبور خواهيم کرد

پارلمان نيوز
دبيرکل حزب اعتماد ملی در ديدار با تعدادی از خانواده های زندانيان سياسی با اشاره به وضعيت کنونی جامعه گفت؛ مسلماً ما از اين وضعيت ناگوار و شرايط تلخ، عبور خواهيم کرد و من هر چند قصد ندارم به مساله انتخابات بپردازم اما به هر حال انتخاباتی انجام شد که برخی نسبت به آن معترض بودند و جمعيت انبوهی از مردم به خيابان آمدند. اينکه عده يی را پيشاپيش بگيرند و بگويند ما حوادثی را پيش بينی می کرديم درست نيست.

به گزارش نوروز، کروبی با بيان اينکه بسياری از اصولگرايان نيز از اين وضع ناراضی هستند، افزود؛ واقعيت اين است که اگر نسبت های ناروا به بزرگان روا داشته شود و اعتبار آنها را از بين ببرند و اعتماد مردم را سلب کنند، اگر روزی واقعه تلخی رخ دهد و بخواهند به ملت ايران واقعيت را بگويند و همراهی آنان را بطلبند، خدای نکرده مردم باور و اطمينان نخواهند کرد.

کروبی با تاکيد بر اينکه بايد در مورد مرگ پزشک جوان کهريزک نيز واقعيت گفته شود تا زمينه ساز شايعه نشود، تصريح کرد؛ در فضای بی خبري، شايعه ها مطرح می شوند و اهميت می يابند. کروبی اظهار داشت؛ بايد در شرايط فعلی تذکر داده شود که گروهی به شدت به دنبال اين هستند که مردم از حرکت اصلاحی دست بکشند و به خشونت روی آورند تا با حرکت مردم برخورد شود. ما بايد مرز خود را شفاف کنيم تا توجيهی برای برخورد عليه مردم نباشد. بسياری از بزرگان و دلسوزان از اين وضعيت ناراضی اند، اما گروهی بی ريشه در انقلاب ايران قدرت را در دست گرفته اند و به هيچ وجه قصد ندارند از آن دست بکشند و اين به ضرر جامعه است. من می گويم همه ما اعضای يک خانواده ايم و بايد اختلاف سليقه ها تحمل شود و از خشونت در جامعه پرهيز شود. من و آقای موسوی هم در همين جا با هم در مورد اين مسائل صحبت کرديم که نبايد هيچ خشونتی در جامعه وجود داشته باشد.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

سلام
از اینکه نظر خود را راجع به این نوشته اعلام می کنید، متشکریم.
در اولین زمان ممکن پاسخ شما را خواهیم داد.
-------------------------------------------------
Hi.
Tank you for your comment about this post.
Answer your comment ASAP

آخرين آخبار