آخرین اخبار سانی نیوز

۱۳۸۸ آذر ۱۰, سه‌شنبه

احمدی‌نژاد فردا در میدان امام اصفهان سخنرانی می‌کند

اصفهان - خبرگزاری مهر: محمود احمدی‌نژاد، ساعت 10 صبح فردا چهارشنبه در میدان امام خمینی (ره) و در جمع مردم اصفهان سخنرانی خواهد کرد.
به گزارش خبرنگارمهر در اصفهان، امام جمعه و استاندار اصفهان در بیانیه مشترکی با اشاره به سفر دور سوم رئیس جمهور به اصفهان افزودند: مراسم استقبال از احمدی‌نژاد همایش وحدت،‌ یکدلی و فرصت تجدید میثاق با رهبر فرزانه و حکیم انقلاب اسلامی و پاسداشت خدمات بی‌منت دولت خدمتگزار است که روزرآینده انجام خواهد شد.
در بخش دیگری از این بیانیه آمده است: همزمان با دهه ولایت و بصیرت، مردم استان اصفهان، دیار علم و ایمان، مهد علما و اساتید، شهر شهیدان و ایثارگران و سرزمین فرهیختگان و هنرمندان میزبان رئیس جمهور محبوب، انقلابی و مکتبی دکتر محمود احمدی نژاد از تربیت شدگان مکتب غدیر و ولایت است.
نماینده ولی فقیه و استاندار اصفهان در بخش دیگری از این بیانیه مشترک حضور همه جانبه مردم در صحنه را با توجه به شرایط کنونی امری مهم دانسته و آورده‌اند: استقبال عظیم مردم در شرایطی که اکنون شیاطین با محوریت استکبار جهانی مانع پیشرفت دولت‌های اسلامی می‌شوند، دشمنان قسم خورده اسلام و ایران اسلامی را مایوس و سرافکنده خواهند کرد و برگ زرین دیگری بر افتخارات ایران اسلامی به شمار می‌رود.
تاریخ انتشار، تهران: ۱۳:۰۶  ,  ۱۳۸۸/۰۹/۱۰


هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

سلام
از اینکه نظر خود را راجع به این نوشته اعلام می کنید، متشکریم.
در اولین زمان ممکن پاسخ شما را خواهیم داد.
-------------------------------------------------
Hi.
Tank you for your comment about this post.
Answer your comment ASAP

آخرين آخبار