آخرین اخبار سانی نیوز

۱۳۸۸ آذر ۱۸, چهارشنبه

محمديوسف رشيدی، دانشجوی بازداشت شده، دست به اعتصاب غذای خشک زد، مجموعه فعالان حقوق بشر


محمد يوسف رشيدی دانشجوی چپگرای دانشگاه اميرکبير که در آبان ماه سال جاری در نوشهر بازداشت شده بود پس از انتقال به بند ۲۰۹ زندان اوين دست به اعتصاب غذای خشک زده است.
به گزارش واحد زندانيان مجموعه فعالان حقوق بشر در ايران، محمد يوسف رشيدی دانشجوی محروم از تحصيل دانشگاه پلی تکنيک تهران که پيش از ۱۳ آبان ماه در منزل پدری اش در نوشهر بازداشت شده بود در هفته های گذشته به بند ۲۰۹ زندان اوين منتقل شده است ، نامبرده در اعتراض به بازداشت غير قانونی و نگهداری در سلول انفرادی بدون تفهيم اتهام مجددا دست به اعتصاب غذای (خشک) زده است.
اين دانشجوی بازداشتی به علت دوبار اعتصاب غذا در فاصله های کوتاه تا کنون ۳ بار به بهداری زندان منتقل شده است، اتهام وی از سوی مامورين وزارت اطلاعات شرکت در تجمعات غير قانونی عنوان شده است.
لازم به يادآوريست وی در اعتراضات دانشجويی عليه حضور احمدی نژاد در دانشگاه نقش برجسته ای داشت و از زمان سخنرانی محمود احمدی نژاد در دانشگاه پلی تکنيک در تعليق از تحصيل به سر ميبرد.
او در هنگام سخنرانی احمدی نژاد پلاکارد بزرگی را در مقابل او بالا برده برد که روی آن نوشته شده بود:"رئيس جمهور فاشيست، پلی تکنيک جای تو نيست".

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

سلام
از اینکه نظر خود را راجع به این نوشته اعلام می کنید، متشکریم.
در اولین زمان ممکن پاسخ شما را خواهیم داد.
-------------------------------------------------
Hi.
Tank you for your comment about this post.
Answer your comment ASAP

آخرين آخبار