آخرین اخبار سانی نیوز

۱۳۸۸ آذر ۱۸, چهارشنبه

رویارویی میرحسین موسوی با لباس شخصی‌ها

تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۳۸۸

میرحسین موسوی با حضور در جمع لباس شخصی‌هایی که مقابل ساختمان فرهنگستان هنر تجمع کرده بودند، از آنها خواست که اگر «ماموریتی» دارند، آن را انجام دهند.
به گزارش وب‌سایت کلمه، آقای موسوی امروز سه‌شنبه هنگامی که قصد خروج از ساختمان فرهنگستان هنر (محل کارش) را داشت، با عده‌ای از موتورسواران لباس شخصی که با سر دادن شعار‌هایی قصد داشتند مانع از خروج وی شوند، مواجه شد.
این سایت نوشته که میرحسین موسوی، با حضور در جمع ۳۰-۴۰ موتور سواری که علیه وی شعار می‌دادند، خطاب به آنها گفت: «شما مامور هستید. ماموریت خود را انجام دهید. من را بکشید، بزنید، تهدید کنید.»


آن‌طور که وب‌سایت کلمه گزارش کرده، لباس شخصی‌ها در برابر سخنان آقای موسوی «منفعل» شده‌ و پراکنده شدند.
در همین حال، یکی از موتور سواران به خبرنگان وب‌سایت کلمه گفته که آنها «مامور» هستند تا مانع از تردد موسوی شوند.
براساس این گزارش، محافظان موسوی پس از این مسئله، وی را به داخل ساختمان فرهنگستان هنر منتقل کردند. اما آخرین خبرها به نقل از همین سایت حاکی است که پس از متفرق شدن لباس شخصی‌ها آقای موسوی موفق به ترک فرهنگستان هنر شده است.

پیش از این نیز لباس شخصی‌ها، ۱۳ آبان ماه با تجمع مقابل ساختمان فرهنگستان هنر، مانع از خروج موسوی برای شرکت در مراسم این روز شده بودند.
تهدید‌ها و محدودیت‌ها علیه میرحسین موسوی در شرایطی افزایش یافته که روز گذشته نیز تعدادی از زنان بسیجی پس از ایجاد مزاحمت برای زهرا رهنورد در دانشکده هنرهای زیبای دانشگاه تهران، در خیابان وصال، با گاز فلفل به وی حمله‌ور شدند.
میرحسین موسوی یکی از نامزد‌های معترض به نتیجه انتخابات است که با گذشت شش ماه از زمان برگزاری آن، خواستار ابطال این انتخابات است.
وی یکشنبه گذشته در شانزدهمین بیانیه خود خطاب به مقام‌های جمهوری اسلامی گفته بود که آنها با سرکوب نخواهند توانست مردم معترض را ساکت کنند.


هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

سلام
از اینکه نظر خود را راجع به این نوشته اعلام می کنید، متشکریم.
در اولین زمان ممکن پاسخ شما را خواهیم داد.
-------------------------------------------------
Hi.
Tank you for your comment about this post.
Answer your comment ASAP

آخرين آخبار