آخرین اخبار سانی نیوز

۱۳۸۸ آذر ۲۴, سه‌شنبه

اعتراض دانشجویان سبز معترض دانشگاه صنعتی سهند تبریز به سناریوی "توهین به امام"


دانشجویان دانشگاه صنعتی سهند تبریز با بازوبندها و شال های سبز نسبت به سناریوی جدید کودتاچیان و سرکوبگران حکومتی اعتراض کردند.

به گزارش خبرنامه امیرکبیر دانشگاه صنعتی سهند تبریز با حضور در مراسمی که بسیج این دانشگاه برای عوام فریبی برگزار می کرد، حضور یافته و اعتراض خود را به دروغ پراکنی ها و هوچی گری های صورت گرفته در صداوسیما و گستاخی سران کودتاچیان در سخنرانی های خود به جنبش راه سبز اعلام کردند. دانشجویان سهند همچنین نسبت به حملات صورت گرفته به دانشجویان در روز 16 آذر معترض بودند.

دانشجویان با سر دادن شعارهای "مجتهد واقعی منتظری- صانعی" مانع سخنرانی توهین آمیز حجت الاسلام خدیوی، نماینده نهاد رهبری در دانشگاه سهند، بر علیه آیت الله منتظری شدند.

همچنین دانشجویان با سر دادن شعارهای "مرگ بر دروغگو" ، "بسیجی فاشیسته، پول میگیره وامیسته"،"حسین حسین شعارشه، تجاوز افتخارشه" و "اگر بسیجی نبود، ترانه پیش ما بود" در حین سخنرانی دانشجویان بسیجی اعتراض خود را نسبت به توطئه جدید سرکوبگران اعلام کرده و مانع از دروغ پراکنی اعضای تشکل شبه نظامی بسیج در دانشگاه شدند.

بنابر گزارش ها دانشجویان دانشگاه سهند تبریز اعلام کردند که سناریوی "توهین به امام خمینی" همچون توطئه ی "معاویه علیه حضرت علی (ع)" است و این پروژه نباید دست آویزی برای سرکوب بیشتر آزادی خواهان و آغاز موج جدیدی از دستگیری ها شود. در پی این سخنان، بسیجی ها قصد حمله به دانشجویان کردند که در مقابله با جدیت و تعدد دانشجویان معترض، عقب نشستند.

دانشجویان معترض با بهم ریختن تجمع حکومتی بسیج و خروج از محل تجمع در صحن دانشگاه به راهپیمایی پرداختند و در انتها با تشکیل حلقه ی انسانی و سر دادن شعار "مرگ بر دیکتاتور" و سرود یار دبستانی به اعتراض سبز خود پایان دادند.

قابل ذکر است که دانشجویان معترض دانشگاه سهند در چند وقت اخیر برنامه های حکومتی در دانشگاه را مورد اعتراض خود قرار داده اند.

در پایان دانشجویان معترض اعلام کردند که تا برچیده شدن بساط دیکتاتوری و کودتا به اعتراض و تجمع ادامه خواهند داد.

این دانشجویان همچنین ویدئویی از تظاهرات خود منتشر کرده اند که می توانید در لینک زیر مشاهده کنید:
http://www.youtube.com/watch?v=Ny310PtBsjE


 
 

 

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

سلام
از اینکه نظر خود را راجع به این نوشته اعلام می کنید، متشکریم.
در اولین زمان ممکن پاسخ شما را خواهیم داد.
-------------------------------------------------
Hi.
Tank you for your comment about this post.
Answer your comment ASAP

آخرين آخبار