آخرین اخبار سانی نیوز

۱۳۸۸ آذر ۲۴, سه‌شنبه

قطع میکروفون کواکبیان به خاطر دفاع از یار امام

سه شنبه, ۲۴م آذر, ۱۳۸۸
کلمه:مصطفی کواکبیان که قصد داشت در واکنش به تذکر امروز رسایی که به محتشمی‌پور اهانت کرده بود تذکری بدهد، با قطع میکروفنش از سوی رئیس جلسه مواجه شد.
به گزارش ایلنا این عضو فراکسیون خط امام(ره) با حضور در جمع خبرنگاران مجلس تاکید کرد: اجازه نمی‌دهیم افرادی که افتخارشان وکیل‌والدولگی است زمام امور در مجلس را در دست بگیرند.
وی با اشاره به اینکه برای تذکرات خارج از موضوع باید اول صبح و یا آخر وقت به مجلس زمانی را در نظر گرفت یادآور شد: براساس آیین‌نامه داخلی مجلس تذکراتی که در میان دستور جلسات مطرح می‌شود باید به موضوع مورد بحث در جلسه مرتبط باشد.
کواکبیان با بیان اینکه تذکر امروز رسایی در صحن علنی مجلس هیچ ربطی به دستور جلسه نداشت، اجازه بیان چنین تذکری را، اتفاق عجیبی در مجلس خواند.
کواکبیان ادامه داد: قصد داشتم به رئیس جلسه در این‌باره تذکر بدهم و بگویم که نباید اجازه بیان چنین تذکری را که خارج از موضوع بود ارائه می‌دادند اما گویا ایشان تصور کردند که بنده می‌خواهم پاسخ آقای رسایی را بدهم به همین دلیل به من اجازه ندادند تذکر بدهم و بلندگویم را قطع کردند.
نماینده سمنان با بیان اینکه اکثریت نمایندگان مجلس اعم از اصولگرا و اصلاح‌طلب به قواعد و ضوابط آیین‌نامه داخلی مجلس پایبند هستند اظهار داشت: اما عده‌ای از کسانی که وابسته به دولت هستند تصور می‌کنند که آزادند هر کاری را در مجلس انجام دهند.
کواکبیان با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه نباید به رئیس مجمع تشخیص مصلحت توهین شود ادامه داد: اما آنها نوک تیز حملاتشان را به سوی هاشمی گرفته‌اند و حذف کلیه نیروها را در دستور کار دارند.
وی برخوردهای آنها را صادقانه ندانست و افزود: آنها اگر واقعا تابع رهبری هستند باید فضای کشور را به سمت آرامش ببرند نه اینکه با توهین به شخصیت‌های مختلف به آتش اختلافات دامن بزنند.
گفتنی است رسایی در تذکر خود نسبت به اینکه نشریه وابسته به دبیرخانه حمایت از فلسطین در مورد شعار، نه غزه نه لبنان جانم فدای ایران، موضع‌گیری نکرده است، توهین‌هایی را خطاب به محتشمی‌پور مطرح کرد.
در جلسه گذشته مجلس نیز یکی دیگر از نمایندگان حامی دولت خواستار برکناری محتشمی پور از سمت دبیر کلی  دبیرخانه حمایت از فلسطین شده بود.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

سلام
از اینکه نظر خود را راجع به این نوشته اعلام می کنید، متشکریم.
در اولین زمان ممکن پاسخ شما را خواهیم داد.
-------------------------------------------------
Hi.
Tank you for your comment about this post.
Answer your comment ASAP

آخرين آخبار