آخرین اخبار سانی نیوز

۱۳۸۸ آذر ۲۲, یکشنبه

زهرا رهنورد برای سومین بار مورد حمله قرار گرفت

تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۳۸۸, ساعت ۶:۵۹ بعد از ظهر
جنبش راه سبز (جرس): روز گذشته بار دیگر افراد ناشناس و لباس شخصی در دانشکده هنرهای زیبا برای دکتر زهرا رهنورد استا دانشگاه و همسر میرحسین موسوی ایجاد مزاحمت کردند. در هفته اخیر این سومین باری است که حمله ها و مزاحمت های از پیش برنامه ریزی شده به زهرا رهنورد انجام می گیرد.

رهنورد هفته پیش و همزمان با روز دانشجو نیز در دانشگاه تهران مورد سوء قصد چند زن که خود را بسیجی معرفی می کردند ، قرار گرفت.

سایت کلمه گزارش کرده است همان جریانی که در دانشگاه جنجال را به پا کرده بود رهنورد را تعقیب کرد و در خیابان وصال در حالی که او سوار ماشین حراست دانشگاه بود گاز فلفل را از فاصله ۲۰ تا ۲۵ سانتی بر صورت او پاشید که منجر به تنگی نفس و نابینایی موقتش شد. در آن لحظه اهالی و مغازه دارهای اطراف هرکدام به نحوی نسبت به نجات او اقدام کردند. برخی منابع عنوان می کنند این حملات مخصوصا حمله به وسیله گاز فلفل از پیش برنامه ریزی شده بوده است.

این ماجرا روز سه شنبه هفته گذشته یعنی یک روز بعد از ماجرای ۱۶ آذر به نوعی دیگر تکرار شدگروهی از زنان لباس شخصی که حدود ۱۲ نفر بودند به دانشکده هنرهای زیبا هجوم بردند تا به دکتر زهرا رهنورد حمله کنند.

با وجود آن که رهنورد هم ظهر و هم عصر آن روز تدریس برای دانشجویان دکترا داشت حراست دانشگاه تهران برای جلوگیری از آسیب دیدن او، با آوردن یک خودرو به دانشکده هنرهای زیبا از همسر میرحسین موسوی خواست هرچه سریعتر دانشگاه را ترک کند.
اما باز هم این حملات ادامه پیدا کرده و روز گذشته نیز برخی نیروهای ناشناس برای رهنورد ایجاد مزاحمت کردند. این حملات در حالی صورت می گیرد که هفته گذشته نیز مهندس میر حسین موسوی در برابر در فرهنگستان هنر با لباس شخصی های موتور سوار روبرو شد که دفتر محل کار او را به محاصره در آورده بودند.

در این شرایط به نظر می رسد این اقدامات در راستای افزایش فشارها بر رهبران جنبش سبز صورت می گیرد و این گمانه را تقویت می نماید که جریانات افراطی در پی بررسی شرایط برای ایجاد التهاب بیشتر در جامعه هستند.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

سلام
از اینکه نظر خود را راجع به این نوشته اعلام می کنید، متشکریم.
در اولین زمان ممکن پاسخ شما را خواهیم داد.
-------------------------------------------------
Hi.
Tank you for your comment about this post.
Answer your comment ASAP

آخرين آخبار