آخرین اخبار سانی نیوز

۱۳۸۸ آذر ۲۲, یکشنبه

بیانیه مجمع روحانیون مبارز در اعتراض به هتک حرمت حضرت امام خمینی(س)

بسم الله الرحمن الرحیم
حضرت امام خمینی(س) مظهر ایمان، عزت و عظمت ملت بزرگی است که به رهبری آن عزیز، مردمی ترین انقلاب عزت آفرین، ضد استکباری و ضد استبدادی را بر پا کرده است.
عشق ملت ما به این بزرگ مرد تاریخ، عامل مهم پیروزی انقلاب و تأسیس نظام جمهوری اسلامی مبتنی بر ارزش های الهی و حقوق انسانی مردم است، مردمی که به تعبیر حضرت امام ولی نعمت مسؤولان و اربابان واقعی کشور و حکومت هستند.
همواره بوده اند کوردلان منحرف و مغرض که تاب دیدن آفتاب درخشان وجود امام را نداشته و ندارند و صد البته این عده بسیار اندک همیشه مطرود مردم بوده و خواهند بود.روشن است که هر گونه اسائه ادب و اهانت به امام، اهانت به ملت بزرگوار ایران است.
شایسته این بود با هر انسان مغرض یا بیماری که به چنین اقدامی دست زده است، برخورد قاطع شود و از هر گونه سوء استفاده جناحی و باندی از این امر پرهیز گردد.
مجمع روحانیون مبارز که افتخار بزرگش اقتداء به امام خمینی(س) و دفاع از راه وآرمان های اوست و همواره بر اصلاح امور با تکیه بر معیارها و ارزش های مورد نظر امام که در قانون اساسی مصوب ملت نیز منعکس است تأکید داشته ودارد، درخواست یک راهپیمایی با شکوه برای نشان دادن دلبستگی همگان به راه امام و تجلیل از یاد و نام او را دارد ودر این باب اقدام رسمی و مکاتبه با مسؤولان ذی ربط را به عمل می آورد و نتیجه را به استحضار ملت شریف خواهد رساند.
مجمع روحانیون مبارز
22 آذر 1388

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

سلام
از اینکه نظر خود را راجع به این نوشته اعلام می کنید، متشکریم.
در اولین زمان ممکن پاسخ شما را خواهیم داد.
-------------------------------------------------
Hi.
Tank you for your comment about this post.
Answer your comment ASAP

آخرين آخبار