آخرین اخبار سانی نیوز

۱۳۸۸ آذر ۲۲, یکشنبه

کاتوزیان: شاید اهانت به امام کار حامیان افراطی دولت باشد

یکشنبه, ۲۲م آذر, ۱۳۸۸

کلمه:در شرایطی که انگشت اتهام در اهانت به امام (ره) به سوی جنبش سبز نشانه رفته است، یکی از حامیان اصولگرای موسوی در مجلس گفت: شاید کار حامیان دولت بوده است.
به گزارش خبرآنلاین، حمیدرضا کاتوزیان نماینده تهران، هتک حرمت امام خمینی(ره) را اتفاقی زشت،غیر قابل پذیرش از نظر افکار عمومی و یک اقدام ضد انقلابی توصیف کرد و افزود: ما خانواده شهدا نیز نمی‌توانیم بپذیریم که به این سادگی این ارزش‌ها مورد هجوم قرار بگیرد.
این نماینده تهران از دستگاه‌های اطلاعاتی و امنیتی خواست تا فرد یا افراد اهانت‌کننده را شناسایی کنند تا معلوم شود که چه کسانی این کار را کرده‌اند و از تکرار آن جلوگیری شود.
به گفته وی ممکن است این اقدام از سوی جریان افراطی که از روز قدس اقدامات خود را شروع کرد و مسیر معترضان انتخابات را تغییر داد و به دنبال جمهوری ایرانی بود، صورت گرفته باشد. یک احتمال دیگر هم وجود دارد و آن اینکه ممکن است این جریان از سوی یک طرف دیگر که طرفداران دولت و تندرو هستند برای عمق بخشیدن به اختلاف نظرها بین رقبای سیاسی و برای بهره‌برداری به نفع خود این کار را انجام داده باشند.
وی با اعتقاد بر اینکه افراطیون در کشور به دنبال رادیکالیزه کردن جامعه هستند تا ثبات کشور را به هم بزنند، خاطرنشان کرد: اقدام صداوسیما در این زمینه جالب نبود چون احساسات مردم را جریحه‌دار کرد. مطمئنم که خانواده شهدا راضی به دیدن این تصاویر نبودند.
وی با بیان اینکه شاید نشان دادن همه واقعیات به مصلحت کشور نباشد، گفت: همه جریان‌های معتقد به انقلاب و امام این اقدام را محکوم کنند.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

سلام
از اینکه نظر خود را راجع به این نوشته اعلام می کنید، متشکریم.
در اولین زمان ممکن پاسخ شما را خواهیم داد.
-------------------------------------------------
Hi.
Tank you for your comment about this post.
Answer your comment ASAP

آخرين آخبار