آخرین اخبار سانی نیوز

۱۳۸۸ آذر ۲۲, یکشنبه

اطلاعیه مهم !!!

كسي از صحت و سقم اين اطلاعيه با خبر نيست اما به دليل اهميتي كه در صورت واقعي بودن آن تصور مي شود توجه همه شما را به خواندن اين اطلاعيه جلب مي نمائيم :

ستاد فرماندهی کل نیروهای مسلح از روز شنبه 20 آذر به تمام نیروهای نظامی اعم از ارتش و سپاه آماده باش کامل داده است و همه نیروها در پادگانها باقی مانده اند. سطح چنین آماده باشی در سالهای اخیر بی سابقه بوده و فقط در صورت بروز خطر جنگ چنین اقدامی معنی پیدا می کند. نیروهایی از وزارت اطلاعات نیز از اوضاع بشدت احساس نگرانی کرده و در تماسهایی با هاشمی رفسنجانی از وی خواسته اند تا فوراً در اوضاع دخالت نموده و به ملاقات رهبر رفته و از حرارت موجود بکاهد.
سپاه و روحانیون باند مصباح موفق شده اند پس از وقایع 16 آذر رهبر را کاملاً متقاعد کنند که حکومت با این وضعیت بزودی سقوط خواهد کرد و لذا تنها راه چاره، وارد نمودن نیروهای سپاه به صحنه و برخورد شدید با مخالفین است.
کلیات طرح کودتای مسلحانه بر علیه مردم، به اطلاع فرماندهان ارتش نیز رسیده و از آنها خواسته شده که با اعلام آماده باش و محبوس کردن نظامیان در پادگانها، از خطر پیوستن آنها به مردم جلوگیری نموده و کنترل بیشتری روی سربازان و درجه داران و افسران ارتش داشته باشند. در پی پخش شدن این خبر در رده های پائین تر ارتش، اعلامیه معروف فرماندهان ارتش برای هشدار دادن به سپاه صادر گردید. شالوده اصلی پیام ارتش، دقیقاً توسط خود فرماندهان ارتش دیکته شده است. در پادگانهای ارتش وضعیت بسیار متشنج بوده و افسران ارتش اصرار دارند که به گوش رهبری رسانیده شود که در صورت حمله سپاه به مردم، ارتش ساکت نخواهد نشست.
رهبر با دستگیری تعدادی از رهبران عالیرتبه جنبش سبز موافقت کرده ولی سپاه فقط به دستگیری صرف قانع نبوده و بدنبال سناریوی آیت الله لاهوتی است که پس از دستگیری، بزور به وی قرص سیانور خورانده شد و گفتند که خودکشی کرده است.
حکومت چندین ماه است که راه احمقانه ای را در پیش گرفته و در هر مرحله ای تمام نقشه هایش نقش بر آب شده و بر ضد خودش عمل کرده اند، این گام آخر هم برخلاف پیش بینی های آنها نتیجه خواهد داد.
شاید در دقایقی که مشغول نوشتن این کلمات هستم واحدهای شیطان برای مقاصد شوم خود به حرکت درآمده باشند، ولی فقط برای مغزهای علیل کودتاچیان می گویم که هر حرکت احمقانه آنها سبب خواهد شد که در آتش خشم مردم بسوزند و خاکستر شوند. این مردم هراسی از فداکاری و جانبازی ندارند و مرگ با عزت را بر زندگی با ذلت ترجیح می دهند. شماها تا کنون فقط متانت و آرامش مردم را دیده اید، خشم این مردم نابودتان می کند . 

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

سلام
از اینکه نظر خود را راجع به این نوشته اعلام می کنید، متشکریم.
در اولین زمان ممکن پاسخ شما را خواهیم داد.
-------------------------------------------------
Hi.
Tank you for your comment about this post.
Answer your comment ASAP

آخرين آخبار