آخرین اخبار سانی نیوز

۱۳۸۸ آذر ۲۲, یکشنبه

واکنش انجمن اسلامی دانشگاه تهران به انتشار کاریکاتور کروبی

یکشنبه, ۲۲م آذر, ۱۳۸۸
کلمه: عضو شورای مرکزی انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه تهران و علوم پزشکی تهران انتشار تصاویر مبتذل چاوز و مورالس روسای جمهور ونزوئلا و بولیوی را تکذیب کرد.
غلامحسین محمدی در گفت و گو با «خبرآنلاین» ضمن تکذیب انتشار تصاویر مبتذل چاوز و مورالس روسای جمهور ونزوئلا و بولیوی در تابلو اعلانات این تشکل دانشجویی در دانشگاه تهران خاطر نشان کرد : دانشگاه تهران دانشگاه عظیمی است و برد و تابلو اعلانات بسیاری دارد.
وی با تاکید بر اینکه عده ای در تلاش اند تا به انجمن اسلامی دانشگاه تهران و علوم پزشکی دانشگاه تهران ضربه وارد کنند افزود: این گروه به خوبی مطلع اند که تنها تشکیلات دانشجویی خط امامی دانشگاه تهران ما هستیم که مبارزه می کنیم سعی می‌کنند که وجه ما را بد نام سازند.
محمدی با بیان اینکه انجمن اسلامی دانشگاه تهران و علوم پزشکی به شدت این خبر را تکذیب می کند، تصریح کرد : ابدا سیاست انجمن اسلامی چنین چیزی نیست.
این فعال دانشجویی با بیان اینکه ما اطلاعی از انتشار تصاویر مذکور در هیچ کدام از تابلوهای اعلانات دانشگاه تهران نداریم اذعان کرد: شاید در یکی از تابلوعای اعلانات دانشگاه تهران چنین چیزی منتشر شده باشد ولی اگر صحت این خبر عیان شود مشخص می شود که این خبر تنها یک پاپوش برای انجمن اسلامی بوده است.
وی در بخش دیگری از این گفتگو با انتقاد از انتشار آنچه «تصاویر کاریکاتور مفتضحی به نام حامیان موسوی و سبزها توسط بسیج دانشجویی دانشکده حقوق و علوم سیاسی دانشگاه تهران در تابلو اعلانات این تشکل دانشجویی» خواند گفت: منتشرکنندگان در اقدامی هتاکانه اقدام به انتشار کاریکاتور مهدی کروبی که یک مقام روحانی است، کردند که واکنش بسیاری از دانشجویان را برانگیخت.
محمدی تاکید کرد که همیشه عده ای به دنبال پاپوش ساختن برای انجمن هستند.
ساعاتی پیش سایت «پرچم» خبری بر خروجی خود گذاشت مبنی بر اینکه این انجمن برای زیر سوال بردن اهداف سفر رئیس جمهور به آمریکای لاتین اقدام به نمایش عکس‌هایی نامناسب از چاوز و مورالس در تابلو اعلانات این دانشگاه نموده است.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

سلام
از اینکه نظر خود را راجع به این نوشته اعلام می کنید، متشکریم.
در اولین زمان ممکن پاسخ شما را خواهیم داد.
-------------------------------------------------
Hi.
Tank you for your comment about this post.
Answer your comment ASAP

آخرين آخبار