آخرین اخبار سانی نیوز

۱۳۸۸ بهمن ۳, شنبه

اطلاعیه ؛ وعدۀ ما ۲۲ بهمن ۸۸ در سرتاسر کشور


میهن نیوز : این اطلاعیه از سوی شماری از فعالین داخل کشور برای سایت ارسال شده است !


بسم الله الرحمان الرحیم
ملت سبز ایران در روز ۲۲ بهمن ۸۸ برای یک بار دیگر پس از کسب پیروزی های تاریخی متعدد در ماه های اخیر، همچون ۱۸ تیر، ۲۷ شهریور، ۱۳ آبان، ۱۶ آذر و روز عاشورا، موجودیت رژیم را دوباره به چالش خواهد کشید.
ملت ستم دیدۀ ما به خوبی می‌داند که حکومت فعلی به رهبری کودتاچیان انتخاباتی، چیزی جز تاراج و چپاول روز افزون ثروت های ملی، گسترش فقر و بیکاری، محدودیت و آسیبهای اجتماعی، سوغات دیگری برایشان به همراه نخواهد آورد.
رژیم نیرنگ باز و غیر منتخب جمهوری اسلامی باید بداند که کوه سبز مقاومت ملت ایران بسیار مرتفع‌تر‌ و مستحکم‌تر از آنیست که در ذهن ناتوان دیکتاتوری کوتاه قامتان خامنه‌ای و متحدان در حال ریزش آن بگنجد و آنها بدانند که نمی‌توانند و هرگز نخواهند توانست کوچکترین تغییری در عزم راسخ ملت غیور و سربلند ایران برای تغییر حکومت و سرنگونی قاطعانۀ رژیم، وارد سازند و هرگونه تلاش برای متوقف ساختن این موج، بر ارتفاع و قدرت آن خواهد افزود. آری، ما بیشماریم.
آری، هر ایرانی تا آخرین نفس برای دست یابی به حقوق مسلم میهن خود خواهد ایستاد و جمهوری اسلامی توانایی درک این حقیقت مبرهن را ندارد که در راه سبز آزادی ملت ایران، جوانانی گام برمی‌دارند که با سرخی خون خود، نقاب از چهرۀ خودکامگان بر می‌کشند و این مردم بیدار و هشیار به زودی همگان را به مقصد نهایی خواهند رساند.
وعدۀ ما ۲۲ بهمن ۸۸ در سرتاسر کشور

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

سلام
از اینکه نظر خود را راجع به این نوشته اعلام می کنید، متشکریم.
در اولین زمان ممکن پاسخ شما را خواهیم داد.
-------------------------------------------------
Hi.
Tank you for your comment about this post.
Answer your comment ASAP

آخرين آخبار