آخرین اخبار سانی نیوز

۱۳۸۸ بهمن ۳, شنبه

بیانیه دانشجویان پلی تکنیک : شما هم صدای مردم را خواهید شنید


تاریخ انتشار: ۰۳ بهمن ۱۳۸۸
نام مجید توکلی و جان های آزاده ای چون او در تاریخ مبارزات دانشجویی ثبت خواهد شد
شبکه جنبش راه سبز (جرس): انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه صنعتی امیرکبیر با انتشار بیانیه ای نسبت به حکم صادر شده برای مجید توکلی واکنش نشان داد.
به گزارش خبرنامه امیرکبیر این انجمن در بیانیه خود خوستار آزادی مجید توکلی و تمامی دانشجویان دربند شده و آورده است: «در شرایطی که مرتضوی ها و رادان ها و... آزادند و در حال رشد در سلسله مراتب شایسته سالار(!) موجود، چگونه می توان انتظار داشت مجید توکلی و صدها دانشجوی آزاده دیگر آزاد باشند؟»
در این بیانیه آمده است:زمانی که حاکمیت اقتدارگرا با واقعیات عینی جنبش دانشجویی که در خواست های رادمردی چون مجید توکلی تبلور یافته بود مواجه شد، و همین طور اجماع همگانی که حول این دانشجوی آزادی خواه و استبداد ستیز در میان دانشجویان شکل گرفت به سراغ محور تخصصی اش یعنی تخریب و لجن پراکنی رفت و بر طبق پازل گفته شده به هر نحوی سعی در تخریب این فرزند خلف مام میهن نمود. ابتدا برای تخریب وجه اش او را دانشجوی اخراجی با معدل کل زیر ۱۰ معرفی کرد (که با منتشر شدن گواهی اشتغال به تحصیل او برای ترم جاری، دروغ پردازی اش آشکار شد) و سپس برای تحقیر این آزاد مرد جنبش دانشجویی، او را فراری ای که با لباس زنانه در حال گریختن بود و بازداشت شد معرفی کرد و عکس های او را با پوشش زنانه منتشر ساخت. اما زهی خیال باطل! برای حمایت از مجید توکلی و آرمان های انسانی او، مردان این سرزمین حجاب بر سر نهادند تا ثابت کنند هم مجید توکلی عزیز است و هم زن بودن ننگ نیست. و در آن هنگام دانشجویان به حق به او لقب شرف جنبش دانشجویی دادند.
در این بیانیه همچنین آمده است: امروز برای همگان ثابت شده است که دستگاه قضایی این سیستم به هیچ وجه مستقل نیست. هاشمی شاهرودی و آملی لاریجانی چندان تفاوتی نمی کند. خانه از پای بست ویران است! پاکی و پلشتی، خیر و شر یکجا جمع نمی شوند، در شرایطی که مرتضوی ها و رادان ها و... آزادند و در حال رشد در سلسله مراتب شایسته سالار(!) موجود، چگونه می توان انتظار داشت مجید توکلی و صد ها دانشجوی آزاده ی دیگر آزاد باشند؟ انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه صنعتی امیر کبیر (پلی تکنیک تهران) ضمن محکوم کردن بازداشت و صدور احکام سنگین برای مجید توکلی و کلیه دانشجویان منتقد دربند خواهان آزادی بدون قید و شرط تمام دانشجویان زندانی می باشد. و مسئولیت این ظلم عظیم و ستم عریان را بر عهده سیستمی میداند که امروز برای تمام مردم ایران شناخته شده است. آری شما نیز بزودی صدای ملت ایران را خواهید شنید.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

سلام
از اینکه نظر خود را راجع به این نوشته اعلام می کنید، متشکریم.
در اولین زمان ممکن پاسخ شما را خواهیم داد.
-------------------------------------------------
Hi.
Tank you for your comment about this post.
Answer your comment ASAP

آخرين آخبار