آخرین اخبار سانی نیوز

۱۳۸۸ بهمن ۳, شنبه

کروبی : برای اولین بار بعد از انقلاب راه رایزنی برای حل مشکل زندانیان قطع است


تاریخ انتشار: ۰۳ بهمن ۱۳۸۸
جنبش راه سبز (جرس): مهدی کروبی به دیدار محسن صفایی فراهانی و خانواده علیرضا بهشتی رفت. در دیدار دبیر کل حزب اعتماد ملی با خانواده بهشتی، محمد رضا بهشتی که داماد وی نیز در بازداشت بسر می برد، حضور داشت

به گزارش سحام نیوز، در این دیدار همسر علیرضا بهشتی به روند دستگیری وی و انتقال او با آن شرائط خاص به دادگاه انقلاب پرداخته و این سوال را مطرح کرد که آیا آیت الله بهشتی و خانواده ایشان در جمهوری اسلامی حرمتی دارند؟
وی با صراحت گفت که این خانواده برای نظام هزینه سنگینی داده و فرزندان شهید بهشتی در مسیر علم و دانش قرار گرفتند و هیچ مسئولیتی در این نظام مطالبه نکردند.
مهدی کروبی نیز به نقش ارزنده محروم آیت الله بهشتی در انقلاب اسلامی اشاره کرده و گفت که بعد از پیروزی انقلاب اسلامی همگان شاهد ذکاوت و درایت آن مرحوم در روند تدوین قانون اساسی که اتفاقا این روزها بخش اعظم آن در عمل به فراموشی سپرده شده است، بودند.
کروبی سپس به جایگاه رفیع مرحوم آیت الله بهشتی نزد امام (ره) اشاره کرده و از وی بعنوان اولین رئیس دستگاه قضائی که سعی در ارتقای جایگاه قضا مبتنی بر عدالت علوی و حاکمیت قانون در نظام اسلامی بودند یاد کرد.
کروبی همچنین از روند دستگیری علیرضا بهشتی و داماد محمد رضا بهشتی اظهار تاسف کرد و ضمن همدری با خانواده ایشان به این نکته اشاره کرد که در شرائط عجیبی بسر می بریم و باید شاهد دستگیری یاران انقلاب، زندان رفته های قبل از انقلاب، رزمنده های دوران دفاع مقدس ، فرزندان شهدای بزرگ این نظام و فرزندان غیور این سرزمین باشیم.
وی گفت: در شرایطی قرار گرفته ایم که برای اولین بار بعد از انقلاب پل ارتباطی مان با سیستم برای حل مشکل زندانیان قطع  و راه رایزنی در این باب بسته است.
کروبی همچنین به دیدار محسن صفایی فراهانی، نماینده دوره ششم مجلس شورای اسلامی رفت.
وی در این دیدار به خدمات صفایی فراهانی و قابلیت های مدیریتی او اشاره کردنو از تحمل ۷ ماه زندان و قرار دادن وثیقه سنگین برای مرخصی چند روزه این یار انقلاب اظهار تاسف کرد.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

سلام
از اینکه نظر خود را راجع به این نوشته اعلام می کنید، متشکریم.
در اولین زمان ممکن پاسخ شما را خواهیم داد.
-------------------------------------------------
Hi.
Tank you for your comment about this post.
Answer your comment ASAP

آخرين آخبار