آخرین اخبار سانی نیوز

۱۳۸۸ بهمن ۳, شنبه

قنبری: سردار رادان در حوادث کهریزک چه نقشی داشت؟


شنبه, ۳م بهمن, ۱۳۸۸
کلمه:داریوش قنبری، سخنگوی فراکسیون خط امام(ره)  مجلس طی یاداشتی با اشاره به قرائت گزارش کمیته ویژه مجلس پیرامون بازداشتگاه کهریزک نوشت: با نظر به تایید نقش قاضی مرتضوی در حوادث کهریزک انتظار می‌رود دستگاه قضایی ضمن بررسی و برخورد هرچه سریعتر در این خصوص، برای روشن شدن نقش سردار رادان جانشین فرمانده نیروی انتظامی تلاش شود.
وی افزود: همچنین افکار عمومی در پی آن هستند تا مشخص شود افرادی که از آنها با عنوان «خودسرها»یاد می‌شود چه کسانی هستند؛ اینکه با افرادی که هزینه‌هایی را برای مردم و نظام ایجاد کرده‌اند چگونه برخورد خواهد شد.
در یادداشت قنبری آمده است: زوایای پنهانی در ارتباط با حوادث در گزارش وجود دارد بخصوص در مورد پزشک کهریزک که معمایی را مرگ او در ذهن افکار عمومی ایجاد کرده است. این گونه مسائل خوب بود در گزارش پیگیری شود. به هر حال شایعه‌هایی راجع به شخص خاصی مانند رادان هم مطرح شده بود که اکنون بلاتکلیف مانده است. البته در گزارش به طور کلی به نیروی انتظامی پرداخته شد و اما نیاز جدی وجود دارد که به صورت مصداقی توسط دستگاه قضایی مقصران نیروی انتظامی مشخص شوند. بی‌شک وقتی گفته می‌شود در نیروی انتظامی کوتاهی شده و در آنجا برخی فراتر از قانون اقداماتی انجام داده‌اند، بر اساس سلسله مراتب در نیروی انتظامی اگر نیرویی از دستورات مافوقش پیروی کرده این مافوق است که در مظان اتهام است.
وی تاکید کرد:شایعاتی نیز درباره دفن دسته‌جمعی برخی در حوادث پس از انتخابات مطرح شده بود که مورد اشاره قرار نگرفته است.باید به این شایعه‌ها برای رفع کدورت از ذهن افکار عمومی پاسخ داده می‌شد.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

سلام
از اینکه نظر خود را راجع به این نوشته اعلام می کنید، متشکریم.
در اولین زمان ممکن پاسخ شما را خواهیم داد.
-------------------------------------------------
Hi.
Tank you for your comment about this post.
Answer your comment ASAP

آخرين آخبار