آخرین اخبار سانی نیوز

۱۳۸۸ بهمن ۳, شنبه

درخواست کتبی وزارت اطلاعات به قاضی برای محکومیت دانشجویان


تاریخ انتشار: ۰۳ بهمن ۱۳۸۸
جنبش راه سبز (جرس): سید ضیا الدین نبوی دانشجوی محروم از تحصیل دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل و سخنگوی شورای دفاع از حق تحصیل روز پنج شنبه 1 بهمن ضمن تماس تلفنی از زندان اوین با یکی از دوستانش اعلام کرده است که اتهام وارده به خودش را به هیچ وجه قبول ندارد.

به گزارش خبرنامه امیرکبیر ضیا نبوی در تماس تلفنی خود به یکی از دانشجویان بابل اظهار داشت که قاضی پیرعباسی به وی گفته است: "علی رغم جوانی ات و اینکه هیچ اعترافی در رابطه با ارتباط با منافقین نکردی ولی من مجبورم بر اساس درخواست کتبی وزارت اطلاعات تو را محکوم به ارتباط با منافقین نمایم".

ضیا نبوی در ادامه اظهار داشت: "ظاهرا نامه ای از سوی وزارت اطلاعات به قضات دادگاه انقلاب ارسال شده و وزارت اطلاعات در آن نامه خواسته است که تمامی بازداشت شدگانی که عضو شورای دفاع از حق تحصیل هستند را به اتهام ارتباط با سازمان مجاهدین خلق محکوم کنند."

نبوی علت صدور حکم 11 سال زندان برای مجید دری را نیز همین نامه دانست و گفت در هفته های آینده چند دانشجوی دیگر نیز چنین احکام سنگینی دریافت خواهند کرد.

او ضمن تشکر از تمامی کسانی که با صدور بیانیه حکم وی و دوستانش را محکوم کردند خطاب به تمامی دانشجویان ایران علی الخصوص دانشجویان دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل گفته است: "قدر خود را بدانید و از هرگونه تفرقه بپرهیزید و با حفظ اتحاد و همدلی به راه خود ادامه دهید. در درون زندان اوین هم دستگاه امنیتی عده ای را مامور کرده که در بین زندانیان تفرقه بیندازند ولی زندانیان با حفظ همدلی، مانع از ایجاد تفرقه می شوند."

نبوی در پایان گفتگوی کوتاه تلفنی اش گفته است: "این حکم بزرگترین توهین به او و تفکراتش است و از سوی او به هیچ وجه قابل پذیرش نیست و در صورت تایید حکمش ساکت نخواهد نشست."

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

سلام
از اینکه نظر خود را راجع به این نوشته اعلام می کنید، متشکریم.
در اولین زمان ممکن پاسخ شما را خواهیم داد.
-------------------------------------------------
Hi.
Tank you for your comment about this post.
Answer your comment ASAP

آخرين آخبار