آخرین اخبار سانی نیوز

۱۳۸۸ دی ۲۹, سه‌شنبه

داریوش قنبری : مناظره راهكار متمدنانه براي حل مناقشات است


تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۳۸۸
شبکه جنبش راه سبز (جرس): نماينده مردم ايلام در مجلس شوراي اسلامي با بيان اين‌كه بي‌ ترديد گفتگو ميان افراد و گروه‌ها در شرايط سياسي فعلي كشور مفيد است، ‌گفت: گفتگو و ديالوگ همواره يكي از سنتي‌ترين و قديمي‌ترين راه‌هاي روشن شدن حقيقت بوده و امروز نيز گفتگو راهكاري دموكراتيك و شيوه‌اي متمدنانه براي حل مناقشات است كه ما نيز مي‌توانيم از اين راه براي حل مسايل و مناقشات در جامعه استفاده كنيم.
داريوش قنبري در گفتگو با ايسنا،اظهار كرد: به نظر من اگر در هفته‌ها و ماه‌هاي گذشته نيز باب اين گفت‌وگوها بسته نمي‌شد و بعد از مناظره كانديداها در تلويزيون، اين مناظره‌ها چه بين كانديداها و چه بين هواداران آنها تداوم مي‌يافت، بسياري از مناقشات پس از انتخابات ايجاد نمي‌شد،زيرا بسياري از آنها به خاطر بسته بودن باب گفتگو بود.
قنبري افزود: من فكر مي‌كنم اگر در شرايط كنوني اين گفت‌وگوها تداوم پيدا كند و مناظره‌ها به شيوه‌هاي ديگري ادامه داشته باشد،‌راه‌هاي خوبي براي روشن شدن حقايق وجود خواهد داشت و نهايتا بسياري از مناقشات موجود در كشور از همين طريق قابل حل خواهد بود. نكته مهم البته اين است كه در اين گفت‌وگوها و مناظره‌ها، طرفين بحث بايد به شكل برابري حضور يابند، هر دو طرف بتوانند به راحتي حرفهايشان را بزنند و رسانه‌هاي مجري اين گفتگوها يكسويه نگري نداشته باشند و بي‌طرفانه وارد اين گفتگوها شوند.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

سلام
از اینکه نظر خود را راجع به این نوشته اعلام می کنید، متشکریم.
در اولین زمان ممکن پاسخ شما را خواهیم داد.
-------------------------------------------------
Hi.
Tank you for your comment about this post.
Answer your comment ASAP

آخرين آخبار