آخرین اخبار سانی نیوز

۱۳۸۸ دی ۲۹, سه‌شنبه

مریم زندی: از من خواسته اند عکس های انقلاب را سانسور کنم


تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۳۸۸
شبکه جنبش راه سبز (جرس): مریم زندی عکاس شهیر ایرانی می گوید در چاپ كتاب عكس‌های انقلاب خود با مشكل روبرو شده و اداره كتاب وزارت ارشاد مانع از چاپ این كتاب شده است.
به گزارش ایلنا، زندی عکاس شهیر ایرانی می‌گوید در چاپ كتاب عكس‌های انقلاب خود با مشكل روبرو شده و اداره كتاب وزارت ارشاد مانع از چاپ این كتاب شده است.
موسس انجمن عكاسان ایران با اظهار این مطلب گفت: نزدیك به هفت ماه است كه اداره كتاب وزارت ارشاد برای كتاب عكس‌های انقلاب من مشكل ایجاد كرده و مانع چاپ آن شده است.
وی افزود: این اداره از من خواسته كه عكس‌های انقلاب را سانسور كند. این اداره خواستار حذف برخی از عكس‌ها شده است كه من با این جریان كاملاً مخالفم.
وی ادامه داد: این عكس‌ها سند هستند و كم و زیاد نشده‌اند. این عكس‌ها روایت تاریخ بدون كم و كاست است پس كسی نمی‌تواند درباره نادرستی آنها صحبت كند.
زندی كه تاكنون چندین كتاب را به چاپ رسانده است، بیان كرد: به من گفته‌اند كه این عكس‌ها درحال بررسی علمی هستند. من نمی‌دانم عكس‌های انقلاب را چگونه می‌خواهند بررسی علمی كنند مگر چه چیز این عكس‌ها عجیب است.
وی اشاره كرد: برای چاپ این عكس‌ها خارج از ایران هیچ مشكلی ندارم و حتی چند ناشر هم به من پیشنهاد كار داده‌اند ولی معتقدم این كتاب باید در داخل ایران چاپ شود.
زندی درباره كتاب عكس موسیقی نیز توضیح داد: شش سال است كه در حال كار روی این جریان هستم و امیدوارم اگر ارشاد بهانه‌‌تراشی خاصی نكند، سال آینده این كتاب چاپ شود.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

سلام
از اینکه نظر خود را راجع به این نوشته اعلام می کنید، متشکریم.
در اولین زمان ممکن پاسخ شما را خواهیم داد.
-------------------------------------------------
Hi.
Tank you for your comment about this post.
Answer your comment ASAP

آخرين آخبار