آخرین اخبار سانی نیوز

۱۳۸۸ دی ۱۴, دوشنبه

مصطفی محمد نجار: دستور داده‌ایم پلیس هیچ مدارا نکند


تاریخ انتشار: ۱۴ دی ۱۳۸۸
جنبش راه سبز (جرس): وزیر کشور دولت محمود احمدی نژاد روز گذشته ، با تهدید معترضان گفت: به نیروهای پلیس دستور داده‌ایم از این به بعد هیچ‌گونه مدارایی با آشوبگران نکنند و اگر فردی جهت همکاری با اغتشاشگران در تجمعات ظاهر شود به فوریت دستگیر خواهد شد.

مصطفی محمد نجار با بیان این ادعا که "آن‌ها- معترضان - می‌خواهند رأی خود را با دیکتاتوری به مردم تحمیل کنند و درصدد انتقام‌گیری از مردم هستند" افزود: این‌گونه افراد با توجه به نظر فقهی علما و مسئولان قضایی که در چند روز گذشته اعلام کردند، حکم معاند و اقدام‌کننده علیه امنیت کشور را دارند و محارب هستند و تکلیف محارب هم کاملا روشن است.

براساس گزارش پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور، نجار اعتراضات به نتایج اعلام‌شده انتخابات دهم ریاست‌جمهوری را کاملاً سازمان‌یافته با هدایت بیگانگان و بازیگری منافقان، سلطنت‌طلبان و عناصر منافق در درون دانسته و گفت: این‌ها از خویشتنداری، نجابت و رأفت نظام استفاده کردند؛ البته نظام هم مقداری به این‌ها فرصت داد تا اینکه هم کاملاً دستشان رو شود و هم اتمام حجتی برای این‌ها باشد.

وی مدعی شد: در اغتشاشات اخیر رد پای منافقین، سلطنت‌طلبان، معاندین و کسانی که طی ۳۰ سال گذشته کینه نظام را به دل داشته‌اند کاملاً مشهود است.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

سلام
از اینکه نظر خود را راجع به این نوشته اعلام می کنید، متشکریم.
در اولین زمان ممکن پاسخ شما را خواهیم داد.
-------------------------------------------------
Hi.
Tank you for your comment about this post.
Answer your comment ASAP

آخرين آخبار