آخرین اخبار سانی نیوز

۱۳۸۸ دی ۱۴, دوشنبه

دستور دولت به نيروي انتظامي براي افزايش برخورد با مردم


تاریخ انتشار: ۱۴ دی ۱۳۸۸
شبکه جنبش راه سبز (جرس): پايگاه اطلاع رساني وزارت کشور، روز گذشته خبري را به نقل از مصطفي محمد نجار، وزير کشور دولت دهم روي خروجي خود قرار داد که براساس آن، دولت به نيروي انتظامي دستور داده است که برخوردها با آشوبگران و اغتشاشگران را افزايش دهد و با هرگونه اغتشاش برخورد کند.
وزير کشور تاکيد کرد: به نيروهاي پليس دستور داده ايم از اين به بعد هيچگونه مدارايي با آشوبگران نکنند و اگر فردي جهت همکاري با اغتشاشگران در تجمعات ظاهر شود به فوريت دستگير خواهد شد. وي تصريح کرد: اين گونه افراد با توجه به نظر فقهي علما و مسوولان قضايي که در چند روز گذشته اعلام کردند، حکم معاند و اقدام کننده عليه امنيت کشور را دارند و محارب هستند و تکليف محارب هم کاملا روشن است.
وي همچنين با تشکر از مراجع "که هميشه رهنمودهاي آن ها راهگشا بوده است" گفت: از نمايندگان مجلس نيز به خاطر راهپيمايي خودجوش و پوشيدن کفن به خاطر حمايت از ولايت قدرداني مي کنيم.
وي با بيان اين که "اغتشاشگران با اعمال ننگين خود مي خواهند از اين مردم عزيز انتقام بگيرند" ادامه داد: پس از انتخابات عده اي قدرت طلب که زير بار راي مردم نرفتند، مي خواستند راي خود را با ديکتاتوري بر مردم تحميل کنند حال آن که مردم آن را قبول نکردند و امروز آن ها با اقدامات خود در پي انتقام جويي و انتقام گيري از مردم عزيز ايران هستند.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

سلام
از اینکه نظر خود را راجع به این نوشته اعلام می کنید، متشکریم.
در اولین زمان ممکن پاسخ شما را خواهیم داد.
-------------------------------------------------
Hi.
Tank you for your comment about this post.
Answer your comment ASAP

آخرين آخبار