آخرین اخبار سانی نیوز

۱۳۸۸ دی ۱۴, دوشنبه

رادان: فرصت کافی دادیم ، حجت تمام شد


تابناك : جانشين فرمانده نيروي انتظامي اعلام كرد: حجت بر كساني كه تجمع غيرقانوني مي‌كردند تمام شده، ‌به اندازه كافي فرصت داده شد، از اين به بعد برخورد پليس با آشوبگران قهرآميز و بدون اغماض است.

به گزارش فارس، سردار احمدرضا رادان در همايش پليس مبارزه با قاچاق كالا گفت: حجت بر كساني كه تجمع غيرقانوني مي‌كردند تمام شده، ‌به اندازه كافي فرصت داده شد.

وي تأكيد كرد: پس از حوادث روز عاشورا، برخورد پليس با آشوبگران قهرآميز و بدون اغماض است.

سردار رادان اظهار داشت: در 8 ماه گذشته توانستيم لايه‌هاي تجمعات را از هم جدا كنيم، اغتشاشگران سعي مي‌كنند به جمعيت مردم بپيوندند اما از مردم مي‌خواهيم، خودشان را سريعاً از اغتشاشگران جدا كنند چرا كه ديگر برخورد نيروي انتظامي قاطع و قهرآميز است.

جانشين فرمانده نيروي انتظامي گفت: پليس اقدام به دستگيري در محل تجمعات و همچنين دستگيري اطلاعاتي افراد مي‌كند،‌ از عاشورا به اين طرف مشخص شد كه حركات ضدانقلابي است.

سردار رادان در رابطه با روز عاشورا افزود: شخصاً برخي صحنه‌ها را ديدم و نمي‌توانستم ساكت بنشينم و موج محكوميت حوادث عاشورا نيز تشخيص ما را بيش‌تر كرد كه برخورد جدي‌تري داشته باشيم.

جانشين فرمانده نيروي انتظامي گفت: در رابطه با قاچاق‌ هم بايد لايه‌ها را جدا و مردم را از قاچاقچيان جدا كنيم. نبايد وقت خودمان و دستگاه قضايي را براي پرونده‌هاي زير يك ميليون بگيريم.

* برخورد با دانه درشت‌ها قاچاق كالا تشديد شود

وي اظهار داشت: 50 هزار دستگيري براي قاچاق كالا عدد بالايي است و نشان مي‌دهد كه نتوانستيم خودمان را متوجه قاچاقچي‌هاي كلان كنيم.

سردار رادان گفت: پرونده‌هاي بالاي يك ميليون را جدي بگيريد و با كساني است كه از ماحصل رنج كارگران و توليدكنندگان گردن خودشان را كلفت مي‌كند برخورد كنيد، در اين رابطه بايد برخورد قاطع،‌ جدي و سخت صورت گيرد.

جانشين فرمانده نيروي انتظامي تأكيد كرد: برخورد با كساني كه در حاشيه قرار دارند و در تور پليس هم نمي‌آيند، مورد توجه باشد، طبيعي است كه قاچاقچي كلان در جاده نمي‌آيد و ما بايد براي برخورد با قاچاقچيان كار اطلاعاتي انجام دهيم.

وي اظهار داشت: شناسنامه‌هاي اطلاعاتي قاچاقچيان كلان را تهيه كنيد، اين كار بايد تكميل شود و بر اساس آن شناسنامه، كاركرد پليس ارائه شود. اقدامات نيروي انتظامي بايد به سمت عمليات اطلاعاتي پيش برود تا با معضل قاچاق مبارزه جدي‌تري صورت گيرد.

سردار رادان در رابطه با جدول‌ زمان‌بندي براي نصب ترمز ABS و خودروها گفت: تضمين مي‌كنيم اگر كه خودروسازان اين جدول زمان‌بندي را اجرا نكنند، شماره‌گذاري متوقف مي‌شود.


فرداي ايران : لازم به ذكر است كه اين سخنان در حالي مطرح مي شود كه در طول اين شش ماه توسط نيروهاي انتظامي ، بسيج و سپاه در تجمعات اعتراضي برگزار شده بيش از صد تن كشته شدند و بيش از 10 هزار نفر بازداشت شده اند كه برخي همچنان در بازداشت هستند . همچنين در بازداشتگاه هاي مخفي و پيداي كودتاچيان چندين نفر در زير شكنجه كشته شده و گزارشهاي متعددي از شكنجه و تجاوز توسط كودتاچيان در سرتاسر دنيا مخابره شده است .


من نمي دانم برخورد شديد تر از كشتن و تجاوز و ضرب وشتم شديد مردم اعم از پير و جوان و خردسال ديگر چه چيزي مي تواند باشد . خيلي جالب بود كه آقاي رادان يا ساير دوستان جلاد ايشان به اين سوال پاسخ مي دادند !

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

سلام
از اینکه نظر خود را راجع به این نوشته اعلام می کنید، متشکریم.
در اولین زمان ممکن پاسخ شما را خواهیم داد.
-------------------------------------------------
Hi.
Tank you for your comment about this post.
Answer your comment ASAP

آخرين آخبار